piatok 4. decembra 2015

STOP vypadávaniu vlasov s Hair Clinic

Ahojte! Nedávno som vám ukazovala moju momentálnu vlasovú starostlivosť, čo sa týka produktov a dnes by som vám napísala opäť niečo, čo sa týka vlasov, ale z trochu inej strany. Výživové doplnky som nikdy neužívala, aj keď v zásade proti nim nič nemám. Vždy som sa ale snažila získať vitamíny a minerály prirodzene z potravy, aj keď to nie je také jednoduché, odsledovať si, čo a koľko človek príjma a hlavne na to stále myslieť. Tento rok mi ale na jeseň začali enormne padať vlasy, čo sa prejavovalo hlavne pri umývaní a následnom česaní a fakt som si začínala myslieť, že za chvíľu mi na hlave nič neostane :D Čo by sa samozrejme nestalo, ale chápete, že to nie je nič príjemné. Už som aj začínala uvažovať, že si na to niečo zaobstarám a práve vtedy mi prišla ponuka vyskúšať doplnok stravy Hair Clinic, ktorý je zameraný práve na problém vypadávania vlasov. Balenie, ktoré som dostala, obsahuje 120 kapsúl, ktoré sa užívajú po jednej dvakrát denne, ráno a večer. Balenie teda vydrží na 2 mesiace. Keďže v informáciách je písané, že sa odporúča produkt užívať minimálne tri mesiace, tak som nečakala výrazné výsledky, ale ostala som strašne prekvapená, keď už asi po dvoch týždňoch užívania mi vlasy vypadávali asi 10x menej! Dokonca aj pri umývaní mi už takmer žiadne nevypadávajú a to je oproti tomu, čo sa mi dialo predtým, obrovský rozdiel. Navyše sa mi vlasy zdajú celkovo pružnejšie a ľahšie upraviteľné, takže Hair Clinic určite prispieva k celkovému zlepšeniu vzľadu vlasov. Momentálne som asi v polovici balenia a vlasy mám podstatne hustejšie, takže vám tento produkt môžem všetkými desiatimi odporučiť, naozaj som už dlho nebola s niečím tak spokojná. Dočítala som sa, že by Hair Clinic mal prispievať aj k zlepšeniu stavu nechtov a pokožky. V tejto oblasti som si nijaké zmeny nevšimla, ale primárne som ho začala užívať kvôli vlasom, takže to neberiem ako negatívum.

Zloženie: biotin, zinok, meď, selén, olej z pšeničných klíčkov, extrakt zo zlatého prosa

Momentálne kúpite balenie 120 kapsúl spolu s masážnym prístrojom hlavy pribaleným ako darček za cenu 24,99 €.




Máte s výživovými doplnkami vlastné skúsenosti?

Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára