nedeľa 24. januára 2016

Dermacol WAKE&MAKEUP - recenzia

Ahojte! Nedávno sa ku mne dostal na otestovanie nový produkt od značky Dermacol a to makeup WAKE&MAKEUP. V oficiálnom popise sa uvádza, že makeup odstraňuje známky únavy, dodáva pleti sviežosť, prejasňuje ju, hydratuje, je bez parabénov a obsahuje OF 15. Naviac by mal byť vhodný pre všetky typy pleti.

Balenie je sklenené s plastovým vrchnákom. Cez farebnú fóliu síce nie je vidieť, koľko makeupu ešte zostáva, ale tá sa dá dať ľahko dole, ak by to niekomu prekážalo. Makeup má spočiatku hustejšiu konzistenciu, ale pri aplikácii sa krásne rozotiera a je akoby nadýchaný, takže aj menšie množstvo sa dá aplikovať na väčšiu plochu a nepriľne okamžite k pleti, ako to niektoré hutnejšie makeupy robievajú, čo potom sťažuje aplikáciu a rozotieranie. Na pleti vytvára zamatový finish, ktorý ja osobne už nemám ani potrebu pudrovať, keďže vytvára práve ten zdravý a oddýchnutý vzhľad. Na mojej zmiešanej pleti vydrží v pohode celý deň. Celkovo je dostupný v štyroch odtieňoch. Ja mám odtieň číslo 2 a aj keď sa mi zdal na ruke tmavší, tak mi krásne sadol a prispôsobil sa. Krytie je stredné až vyššie.






Použité produkty:

Dermacol WAKE&MAKEUP - odtieň 2

Majte sa krásne!

6 komentárov:

  1. Má celkom dobré krytie! A vyzerá super, takže sa po ňom určite obzriem:)
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá dobre, myslela som si ,že keď vytvára len "zdravý finish" tak bude mať malé krytie ,ako BB cream ,ale má skvelé krytie :) Asi sa naň predsa len kuknem :)
    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá moc hezky, hlavně ten obal se mi hrozně líbí. Od Dermacolu jsem si oblíbila jejich lanýžový make-up, takže se možná časem mrknu i po tomto :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypada hezky, ja mam aktualne od Dermacolu lanyzovy makeup a oblibila jsem si ho, na mou sussi plet sedne skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. asi bych u rozjasňovacího make-upu nečekala ten matný finish, proto jsem se mu v drogérii také vyhnula s tím, že to nebude nic pro mě. docela mě překvapuje jak pěkně sjednocuje pleť, ale u Tebe není moc co zakrývat :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pasuje ti, take jsem s nim spokojena, pekne hydratacni, lehky. Prvne jsem se ale lekla odstinu, pred rozetrenim vypada fakt tmave.. A koukam, ze ti take devilash dela krasne rasy:)

    OdpovedaťOdstrániť