sobota 30. januára 2016

Moja starostlivosť o pleť v zime

Ahojte! Pleť v zime vyžaduje špeciálnu straostlivosť a tak vám chcem dať dnes tipy na produkty, ktoré mi v tomto období pomáhajú udržať pleť v dobrom stave bez toho, aby sa na nej podpísalo studené počasie.


Za bežných okolností mám pleť normálnu až zmiešanú, v zime sa ale stáva suchou a často sa mi objavujú šupinky na nose. Preto sa zameriavam na hydratáciu už od čistenia, na ktoré využívam čistiacu penu Bioderma Hydrabio Mousse, ktorá má skvelú konzistenciu ako šľahačka, odlíči oči aj tvár a po oplachnutí už netreba pleť ničím dočisťovať. Na oči ale zvyknem najprv použiť micelárku, pretože tá ich odlíči predsa len precíznejšie :)



Po čistení som si v poslednom čase obľúbila naniesť na pleť KOSPA Bio kokosový olej, ktorý má nádhernú vôňu a do pleti pekne vsiakne, takže je vhodný aj pod makeup. Svojimi schopnosťami sa určite vyrovná aj vysoko hydratačným krémom a naviac má využitie aj v starostlivosti o vlasy a taktiež v kuchyni, takže je to naozaj všestranný produkt. Najľahšie sa k nemu dostanete v DM drogériách za cenu 11,49 €.


Netreba zabúdať ani na špeciálnu starostlivosť, akou sú u mňa masky na tvár, ktoré dodajú pleti niečo extra. Momentálne je mojou obľúbenou Mary Kay Rozjasňujúca maska, ktorá dodáva matnej unavenej pleti vlhkosť, jemnosť a rozjasňuje ju. Krémovou bielou konzistenciou pripomína klasické ílové čistiace masky na tvár, ktoré ale zvyknú vysúšať, preto ich na zimu veľmi neodporúčam.


Ako sa staráte o pleť v zime vy? 

Majte sa krásne! 

8 komentárov:

  1. Kokosový olej je mojim záchrancom pri všetkom:)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak Bioderma pobavila, fakt jak šlehačka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný článek :) taky jsem si teď pořídila ten kokosový olej a už se těším až ho pořádně otestuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný článek:) Kokos miluju, takže bych tenhle krém určitě uvítala! NAvíc vypadá hodně pěkně:) Také Mary Kay maska vypadá zajímavě :)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kokosový olej a pena od Bioderma sú moje stálice ♥

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. používám kokosový olej i na ústní hygienu

    OdpovedaťOdstrániť