pondelok 22. februára 2016

GOSH Lumi Drops 002 - recenzia

Ahojte! Moja milovaná značka GOSH uviedla vo februári viaceré novinky a ja som veľmi rada, že som dostala možnosť vyskúšať práve tekutý rozjasňovač Lumi Drops v odtieni 002. Keďže rozjasnená pleť a kontúrovanie pomocou rozjasňovačov (strobing) je momentálne veľmi v kurze, tak mať kvalitný rozjasňovač je viac než nutné! Pozrime sa teda ako obstál práve GOSH Lumi Drops :)

Balenie je plastová fľaštička so zúženým aplikátorom, ktorým dostanete produkt po stlačení von. Dávkovanie je úplne bezproblémové a nanesiete presne také množstvo, aké potrebujete. Ja si rozjasňovač dám najprv na ruku a odtiaľ ho postupne aplikujem štetcom alebo prstami na lícne kosti, do vnútorného kútika očí a pod obočie. Celkovo je tento rozjasňovač dostupný v troch odtieňoch. Ja mám najsvetlejší s číslom 002, čo je jemný telový odtieň s nádychom do ružova. Myslím, že práve tento odtieň je vhodný pre naozaj svetlé typy. S efektom na pokožke som spokojná, pôsobí prirodzene, dá sa rozotrieť do stratena a líčenie krásne rozjasní.






Všetky tri odtiene: 


Ak vás Lumi Drops zaujal, tak do konca februára máte možnosť využiť vo Fann parfumériách  zľavu 20% na všetky bázy, makeupy a aj rozjasňovače! 

Majte sa krásne!

6 komentárov:

  1. Tak ten vypada moc hezky :) Tekuty rozjasnovac me laka od Benefitu, ale tenhle dela take krasny efekt :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zaujimavy rozjasnovac pojdem pozriet do fann :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadá moc pěkně:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vies si predstavit aj zmiesat ho priamo s podkladovym make-upom?

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neskúšala som to, ale podľa mňa by to išlo, keďže neobsahuje nejaké veľké a výrazné trblietky, ale len takú perleť, takže by z toho mohol vzniknúť dobrý rozjasňujúcu makeup.

      Odstrániť