sobota 1. apríla 2017

L'Oréal True Match makeup - recenzia

Ahojte! Dnešná recenzia bude na produkt, ktorý určite väčšina z vás pozná a verím, že ho mnohé aj vlastníte. Nad makeupom L'Oréal True Match som uvažovala už dlhšie, keďže na blogoch som často čítala prevažne pozitívne recenzie a tak sa mi automaticky uložil do pamäte ako niečo, s čím budem určite spokojná. Moje očakávania však naplnil len z polovice a doteraz neviem naisto povedať, či s ním spokojná som alebo nie. 

Obalom sa tento makeup radí určite medzi tie najlepšie, ktoré v drogérii zoženiete. Flakónik je z pevného skla a masívna strieborná pumpička tiež funguje bez problémov. Objem je klasicky 30 ml. 


Koncept výberu odtieňov tohto makeupu sa mi veľmi páči. Sú rozdelené do troch skupín, označené písmenom N (neutral), W (warm) a C (cold), takže ak viete, či máte studený, teplý alebo neutrálny podtón pleti, tak vám to výber makeupu značne uľahčí.  Môj odtieň je 2.N Vanilla, ale myslím, že keď sa mi pleť trošku opáli, tak mi bude sedieť lepšie. Konzistencia je tekutejšia, čo mám vo všeobecnosti celkom rada, ale problém prichádza pri aplikácii na pleť. Makeup mi vytvára fľaky a nedá sa rovnomerne rozotrieť, či už používam štetec alebo beauty blender. Ak sa veľmi snažím, tak je to znesiteľné, ale zaberie to bohužiaľ omnoho viac času ako s inými makeupmi. Krytie je stredné, s čím som spokojná, lebo to aj sľubuje. Textúra kože má byť stále viditeľná a pleť má pôsobiť prirodzene. Mne sa ale zdá, že mojej pleti jednoducho nesedí a tým, že sa nedá rovnomerne naniesť, tak niekde pôsobí pleť suchšie a nepekne. Akoby s pokožkou nespolupracoval a nedal sa do nej zapracovať. Občas ho síce použijem, ale po spotrebovaní si už ďalší určite nezaobstarám. 




Určite mi napíšte, aké skúsenosti s týmto makeupom máte vy a prípadne aj to, aký je pre vás ten naj, aby som sa mohla inšpirovať! 

Majte sa krásne!


PS: Na mojom instagrame prebieha súťaž o skvelý box produktov, tak sa nezabudnite zapojiť!

7 komentárov:

  1. Zatím žádné.. mám ho sice koupený, ale ještě nerozbalený. a odstín mám 1N

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento makeup nás podľa mňa delí na tie, ktoré ho nemusíme, a na tie, ktoré ho milujeme :) čítala som už nejaké recenzie, že babám nesadol, ale napríklad ja si ho neviem vynachváliť, používam 3C a maximálne mi vyhovuje :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pro mě je True-Match jeden z nejlepších drogérkových makeupů, ale každý to má jinak... vím, že ne všem sedí. Mám odstín 3W :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som na tento make up veeľmi pozerala v drogérii. Zaujalo ma práve to, že konečne niekto začal rozlišovať, že existujú aj nejaké podtóny pleti... lenže momentálne mám ešte dosť make upov a nestihla by som to všetko minúť :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mam odtien 2N ako ty s konzistenciou som spokojna, je lahucky na pleti, netreba ho vela, nanasam ho hubkou a rozblendim, ale odtien je na mna este trosku tmavy. Musim trosku chytit farbu a potom ho budem vediet lepsie ohodnotit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne tiež vôbec nesadol, zo sklamaním som ho hneď posunula, pričom ma však na prvý pohľad strašne lákal. Úplne sa s tebou stotožňujem, skvelá recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne robí tento makeup presne toto isté! Dokonca sa mi dostáva do pórov a hrozne ich zviditeľňuje (menej ich je vidieť bez tohto makeupu). Za mňa toto asi nie :/
    https://blogsilakrasy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť