sobota 29. apríla 2017

Pupa Milano Lasting Color Extreme - recenzia

Ahojte! Ako ste si možno všimli na instagrame, posledných pár mesiacov som nosila svoje nechty potiahnuté gélom, čo bolo veľmi praktické, ale keďže rada experimentujem a striedam farby, tak som si dala gél dole a začala som opäť lakovať. A akurát vtedy mi ako na zavolanie prišli nové laky na nechty Pupa Milano Lasting Color Extreme! Avšak nie len tie. Tieto laky sú špeciálne tým, že ide o trojkrokový proces, pričom je v ponuke aj sada Kit Extreme Primer + Extreme Top Coat, ktorá má zabezpečiť práve extrémnu trvácnosť týchto lakov.



Podkladový lak, teda prvý krok tejto manikúry, má priehľadnú, prekvapivo hustejšiu konzistenciu. Má široký štetček, ako všetky tieto laky a schne pomerne rýchlo. Nechty chráni a slúži ako báza na prichytenie farebnej vrstvy. Vrchný lak zabezpečí výrazný lesk a dlhú trvácnosť. Set primer a top coat kúpite za 11,90 €.


Farebné laky, teda krok číslo 2, sú dostupné v 35 odtieňoch, čo je skutočne škála, z ktorej si vyberie každý! Mne prišlo na vyskúšanie týchto 9 farieb a musím povedať, že do jednej vyzerajú krásne a teším sa, ako ich postupne vyskúšam. Zatiaľ som skúsila kráľovskú modrú s číslom 44. Lakovala som pre plné krytie v dvoch vrstvách a na záver som samozrejme použila Extreme Top coat. Na nechtoch mi vydržal zhruba 5 dní, potom sa začal zo špičiek a bokov nechtov jemne ošuchovať. Odlakovanie išlo ľahko a bez problémov. 9 dní som ich teda netestovala, ale už 5 dní v dobrom stave je u mňa veľký úspech, keďže väčšinou mi nalakované nechty vydržia pekné 2-3 dni. Každý lak kúpite za 5,90 €.

Sprava: 12, 17, 21, 28, 25

Sprava: 10, 41, 44, 24

Aké farby lakov sú momentálne vaše najobľúbenejšie?

Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. Tak tie sú! ♥ Ja som sa rozhodla pre gélové nechty, takže momentálne nelakujem, no inak by som ich určite chcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno áno, videla som :)) Každé má svoje výhody :)

      Odstrániť
  2. Na této řadě se mi nejvíce líbí ten obrovský výběr odstínů. Určitě bych si vybrala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, ja sa teším, až ich pôjdem všetky popozerať :))

      Odstrániť
  3. vždy som chodila okolo toho veľkého stojanu v Pupe a nevybrala som si žiaden. potom som na jeden krásny nude čítala recenziu a že idem si ho kúpiť. prídem tam, a slečna mi vraví, že už nie je :D tak asi mi tieto laky nie sú súdené :D
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť