pondelok 1. mája 2017

Líčenie s obľúbenými produktami

Ahojte! Pred pár dňami ma Lenka z From Lenka oslovila na instagrame, či by som nemala záujem zúčastniť sa "spolupráce" medzi blogerkami, pričom by sa jednalo o tému líčenie s obľúbenými produktami. Aj keď času mám teraz pomenej, tak tento nápad sa mi zapáčil a prišlo mi to ako skvelá príležitosť ukázať vám produkty, ktoré patria momentálne medzi moje najpoužívanejšie a taktiež vás možno inšpirovať v líčení, ktoré je síce výraznejšie, ale stále vhodné na bežný deň.

Do tejto spolupráce sa okrem Lenky zapojila aj Zuzka a ich líčenia môžete vidieť nižšie :)


Moje líčenie sa často mení, občas siahnem len po riasenke a korektore, inokedy mám chuť na farebné linky a lesky na pery, ale toto líčenie, ktoré uvidíte nižšie, ma nesklame nikdy. Ak chcem vyzerať upravene a líčením zaujať bez toho, aby bolo príliš výrazné, tak siaham práve po tomto. Je to taká moja overená kombináia produktov, na ktoré sa môžem spoľahnúť a celé líčenie nezaberie viac ako 15 minút.






A tu vidíte všetky produkty, ktoré som na toto líčenie použila:

Urban Decay Primer Potion Minor Sin
Benefit They're Real! mascara
Benefit Porefessional báza pod makeup
Bourjois Radiance Reveal korektor pod oči
Nyx Matte Lipstick odtieň Shocking Pink
Urban Decay All nighter fixačný sprej na makeup
Lak na nechty L'Oréal Color Rich odtieň 114


Aké produkty sú vo vašej dennej rutine?

Zhodneme sa v niektorých?

Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. takýto odtieň rúžu mám zase ja spojený s tebou :) je super, ak si nájdeme taký štýl líčenia, ktorý nikdy nesklame :) ako vždy máš líčenie krásne:)
    Bourjois korektor je skvelý! a aj Invisible touch púder používam každý deň :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten rúž je neskutočný! :) Neviem sa dočkať ďalšieho výletu do Bratislavy, prvá cesta pôjde do NYXu :D

    OdpovedaťOdstrániť