streda 3. mája 2017

Klenotníctvo Eppi.cz

Ahojte! Dnes vám výnimočne nebudem písať o líčení, ani o tom, aké kozmetické produkty momentálne používam. Reč bude o šperkoch, ktoré ku kráse samozrejme tiež patria, aj keď zdobia ženu úplne iným spôsobom.


Eppi som registrovala už dlhšie, hlavne na instagrame, kde som videla viacero postov plných pochvalných slov na toto klenotníctvo. Veľa blogeriek ich doslova označovalo ako internetový obchod s najlepším prístupom, ochotou a komunikáciou. Keď mi teda prišla ponuka, niečo si z tohto internetového klenotníctva vybrať, veľmi som sa potešila a začala som prezerať ponuku. Nájdete tam šperky strieborné, zlaté, platinové, osadené zafírmi, drahokamami, zirkónmi, diamantmi, perlami... Šperk vám vedia dokonca vytvoriť aj podľa vašich predstáv. Stačí sa informovať a dohodnúť. Ja som sa zamerala na prstene, pretože mi prídu ako šperk, ktorý výrazne dotvára človeka a ak je kvalitný, vie potešiť mnoho generácií.


Po dlhšom zvažovaní som sa rozhodla pre strieborný prsteň so zafírmi a zirkónmi Valens, ktorý ma zaujal svojím tvarom a aj krásnou tmavomodrou farbou zafírov. Pri vyberaní a riešení veľkosti boli v klenotníctve veľmi nápomocní, ochotní a snažili sa vyriešiť všetko tak, aby som bola čo najspokojnejšia.


Prstienok prišiel zabalený v krabici, kde sa nachádzal okrem ozdobnej krabičky previazanej stuhou, aj certifikát o pravosti šperku, ručne písaný dopis, handrička na čistenie šperku a malé darčeky pre radosť.



Prstienok mi je bohužiaľ o trošku väčší, s čím som rátala, keďže som bola oboznámená s tým, že moja veľkosť nebola dostupná. Našťastie ho ale môžem nosiť na prostredníčku pravej ruky, takže svoje využitie nájde :) Musím povedať, že naživo je ešte krajší ako na fotkách a prekonal moje očakávania. Je detailne vypracovaný a nenašla som na ňom jedinú chybičku. Toto klenotníctvo vám teda určite odporúčam všetkými desiatimi, či už vás čakajú zásnuby alebo hľadáte darček pre niekoho blízkeho, vyberiete si tam v každom prípade.



Aké šperky nosíte najradšej vy?

Majte sa krásne!

6 komentárov: