sobota 6. mája 2017

Mary Kay kolekcia Light, Reinvented - recenzia + líčenie

Ahojte! Keď si spomeniem na moje blogové začiatky, tak to tu hýrilo farbami, hlavne čo sa týka líčenia očí. Farby som milovala a ak by som si mala vybrať medzi hnedým neutrálnym tieňom alebo krikľavo žltým, zvolila by som bez váhania druhú variantu. Postupom času som ale od farebných kreácii upustila a líčila sa zvyčajne v neutrálnych tónoch a výrazné farby som presunula skôr na pery. Keď som uvidela kolekciu dekoratívnej kozmetiky od Mary Kay Light, Reinvented, zistila som, že je naozaj škoda upriamovať sa len na klasické odtiene a rozhodla som sa, že farby opäť do môjho líčenia očí zaradím, aj keď možno v trochu umiernenejšej forme :) Okrem paletiek na oči obsahuje kolekcia aj žiarivé farby lakov na nechty a olejový lesk na pery.





A tu už vidíte vyššie spomínané paletky v celej kráse. Dostupné sú v dvoch odtieňoch. Paletka Sunlight obsahuje odtiene oranžovej, ružovej až svetlo fialovej a druhá, výraznejšia paletka, Glistening Horizon, sa nesie v modrých a výrazných fialových tónoch. Naviac obsahuje aj nádherný trblietavý bielo-krémový tieň, ktorý je skvelý na použitie vo vnútornom kútiku alebo v strede pohyblivého viečka. Tiene sú jemnučko namleté, ľahko sa tieňujú a majú (okrem svetlo fialového) dobrú pigmentáciu. 



S tieňmi som vytvorila na ukážku aj líčenie, pričom som používala hlavne ružový a oranžový tieň z paletky Sunlight a vnútorný kútik som rozžiarila tieňom z paletky Glistening Horizon. 




Z produktov na pery je v kolekcii dostupný olejový lesk na pery v odtieni Magenta Ray, ktorý má penový aplikátor, na ktorom sa objaví produkt po stlačení tuby. Farba je pekná šťavnatá ružová, na perách je príjemný a hydratuje ich. Počas letných "no makeup" dní bude ideálnym pomocníkom. 




Laky na nechty od Mary Kay som skúšala prvýkrát, aj keď som na ne už viackrát počula dobré ohlasy. Kolekcia obsahuje 3 odtiene, zľava Brilliant Violet, Luminous Mauve, Vivid Sunburst. Vyskúšala som zatiaľ nádhernú oranžovú farbu a lakoval sa jedna radosť. Plné krytie bolo v dvoch vrstvách, nedávala som ani topcoat a na nechtoch ho mám bez poškodenia už tretí deň, takže zatiaľ obrovská spokojnosť. 


A tu je už celé líčenie, s použitím očných tieňov a olejového lesku na pery. 


Čo vás z tejto kolekcie zaujalo najviac?

Používate vo svojom líčení výraznejšie farby?

Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. Joj tie riasy :) Ja som z tejto kolekcie testovala paletky a za mňa spokojnosť. Veľká kvalita.
    NarodeninováMaryKayGIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) To som rada, že so mnou súhlasíš a aj ty si spokojná!

      Odstrániť
  2. teeda, ty si vytvorila nádherné líčenie :) páči sa mi ten bledučký tieň potiahnutý až ku nosu :) to vyzerá super :) aj laky na nechty majú krásne farby, od lesku som čakala trošku viac,ale neurazí :) za mňa vedú ale paletky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :)) Myslím, že obidve sme sa s nimi pekne vyhrali :) Laky ma naozaj milo prekvapili, super výdrž. A lesk som si myslela, že bude intenzívnejší, ale vďaka tomu, že je taký "ku všetkému", ho mám stále po ruke a používam ho naozaj často :)

      Odstrániť
  3. Azda všetko :) úplne krásne farby a to líčenie ti veľmi pristane :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť