pondelok 12. júna 2017

Garnier #fructis - superovocie, supervlasy!

Ahojte! Radu Garnier Fructis poznáte určite všetci, ale možno ste ju ako ja používali naposledy pred pár rokmi a odvtedy ju síce registrovali, ale z nejakých dôvodov ste jej nevenovali prílišnú pozornosť. To bol presne môj prípad a preto som bola veľmi vďačná za príležitosť zúčastniť sa uvedenia nového konceptu Garnier Fructis v Prahe, keďže som si povedala, že je najvyšší čas dať týmto produktom opäť šancu a zistiť, ako mi vyhovujú.

Celý aktuálny koncept je postavený na 5 druhoch superovocia, pričom každé ovocie je základom rady na určitý typ vlasov. Zmenou prešli aj obaly, ktoré už nie sú klasicky zelené, ale jednotlivé rady sa líšia farbou, čo je praktické a uľahčuje to orientáciu. Čo všetky produkty spája, je úžasná výrazná vôňa!



A aké sú jednotlivé superovocia, ktoré Fructis použil?

Granátové jablko v rade Densify
Amla v rade Goodbye Damage
Avokádo v rade Oil Repair 3
Acai v rade Color Resist
Zelené jablko v rade Grow Strong

Ja som začala používať radu Grow Strong so zeleným jablkom, keďže práve ona je určená na posilnenie vlasov a zamedzenie vypadávaniu, keďže práve tento problém ma začal v poslednej dobe trápiť (hold skúškové, ešte, že už posledné!). Používam šampón, kondicionér, masku a vlasovú bezoplachovú vodu, ktorú aplikujem po umytí ku korienkom a vmasírujem. Po pár použitiach ešte neviem samozrejme zhodnotiť, či mi porastie viac nových vlasov, ale čo zhodnotiť môžem, je to, že mám vlasy hladšie, jemné, lesklé a voňavé! Vôňa je cítiť aj na druhý deň, z čoho sa naozaj teším, keďže práve na mojich vlasoch sa vôňa udrží málokedy. Celkovo sa teda vynovenie produktov Fructis podľa mňa vydarilo a stojí za to sa na ne pozrieť. A ak chcete celú kampaň podporiť, tak nezabudnite použiť hashtagy #superovoce, #supervlasy !


A podelím sa s vami aj o pár fotiek z eventu, keďže bol na super mieste Veslařského klubu Slavia a vo veľmi uvoľnenej a priateľskej atmosfére. Niektorí z vás už možno sledovali priebežne videá na instastories môjho profilu, ale ak aj nie, tak aspoň tu máte malú ukážku, ako to tam vyzeralo :)






Akú skúsenosť máte s Garnier produktami vy?

Zaregistrovali ste už ich vynovený vzhľad a zloženie?

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. Niekedy som si vlasové produkty Garnier zvykla kupovať aj ja, tiež sa mi nesmierne páčila ich vôňa! :) Potom som prešla na prírodnejšie produkty. Ale napríklad takú pleťovú starostlivosť si od Garnieru vždy doprajem veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala na pleť niekedy veľmi rada zelený odličovač na oči, ten bol top! :)

      Odstrániť
  2. Produkty od Garnier som vždy obchádzala, no nechápem prečo, vyzerajú byť veľmi dobré. Myslím, že už viem, aký šampón si pri najbližšej príležitosti zaobstarám, ďakujem za inšpiráciu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už na Insta som vás sledovala, v čase akcie, a v dobrom som závidela ako krásne vám vyšlo počasie a aký je to skvelý event :) ja som veľmi často a rada používala Goodbye damage, ten mal neskutočnú vôňu! :) tak skúsim asi aj toto nové zloženie :) teším sa na tvoju recenziu týchto produktov, čo na ne teda povieš časom :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť