piatok 16. júna 2017

Oriflame kampaň 9/2017

Ahojte! Konečne mám už po skúškach a tak sa môžem viac venovať činnostiam, ktoré kvôli učeniu išli bokom a medzi nimi je samozrejme aj blog. Aj počas skúškového som sa snažila prispievať, ale nestíhala som toho toľko, ako by som chcela, tak mám teraz pre vás v pláne plno recenzií, líčení, aj cestovateľských tipov, tak sa máte na čo tešiť :)

Dnes by som začala produktami z aktuálneho katalógu Oriflame 9/2017, pretože v ňom nájdete podľa mňa pár naozaj super vychytávok. Začala by som tým, čo ma zaujalo najviac, a to je Viacúčelová krémová tyčinka Giordani Gold v odtieni Bronze Glow. Pri kontakte s pokožkou je naozaj krémová, nanáša sa veľmi ľahko a tak isto sa dá veľmi dobre rozotrieť štetcom, takže ju používam na kontúrovanie tváre. Nanesiem ju pod lícne kosti a rozotriem smerom hore. Obsahuje jemný shimmer, ktorý ale na tvári nie je priveľmi vidieť, takže dodá len taký glow efekt, čo je na leto super voľba. Cena 9,99 €.




Ďalšou novinkou v rade Giordani Gold je Hodvábny krycí krém, ktorý má momentálve veľmi populárny flakón s kvapkátkom. Konzistenciou je trochu hutnejší, než obvykle tento typ makeupov býva, čo mi vyhovuje, lebo hneď nezteká, kým si ho stihnem aplikovať a rozotrieť. Krytie je ľahké až stredné, vhodné teraz na leto, keď nechcete mať na tvári nánosy makeupu. Na pleti má saténový finish, ktorý už nepotrebuje ani prepudrovať, ak nemáte vyslovene mastiacu sa pleť. Pred použitím nezabudnite pretrepať, aby sa všetky zložky makeupu spojili. Cena 11,99 €. 


Odtiene Porcelain a Light Ivory


Tu vidíte použitý odtieň Porcelain a aj krémovú tyčinku v odtieni Bronze Glow na kontúrovanie.


Kokos k letu neodmysliteľne patrí, preto ma tieto produkty s obsahom kokosovej vody veľmi potešili a to nie len obsahom, ale aj krásnymi obalmi! Oba produkty, pleťový píling aj viacúčelový krém, voňajú silno kokosom, ale nie nejak ťažko a sladko, ale cítim tam aj niečo svieže a veľmi príjemné. Píling má pomerne hrubšie zrniečka, ale vyhovuje mi a pleť je po použití vyhladená a jemná. Krém si u mňa našiel uplatnenie hlavne na ruky, je stredne hustej konzistencie. Cena krému je 2,99 € a píling kúpite za 2,49 €. 



U mňa je vždy obutie sandálok, žabiek atď po zime spojené aspoň prvých párkrát s odreninami a pľuzgiermi, keďže moja noha je po zime zvyknutá na pohodlné Timberlandy a tak jej nejaký čas trvá, kým sa na novú obuv pripraví. A keďže leukoplasty sú celkom nanič, aj keď ako prvú pomoc ich mám vždy pri sebe, tak som bola veľmi preveľmi zvedavá na tento produkt, keďže sa jedná o sprej proti tvorbe pľuzgierov Feet Up Advanced. Nasprejujete ho na miesta, kde dochádza k najväčšiemu treniu s obuvou a potom môžete vyraziť na boso a nemusíte sa báť, že si topánky budete musieť v polovici cesty vyzuť. Sama som tomu veľmi neverila, ale s nadšením musím povedať, že to funguje! Používam ho skoro každý deň a žiaden otlak/pľuzgier som odvtedy nemala, čiže pre mňa mush have! Vôňu má takú športovú, ani nič výrazné, takmer ju necítiť. Kúpite ho za 4,49 €. 


Kolekcia pleťovej kozmetiky Optimals Age Revive je určená ženám vo veku nad 35 rokov, takže prirodzene som ju netestovala ja. Podarovala som ju mamine, ale keďže má momentálne rozpoužívané iné produkty, tak ju začne používam až neskôr. Poviem vám teda aspoň všeobecné informácie, čo od týchto produktov môžete čakať. Obsahujú rakytník, brezu, maliny, černice a ďatelinu lúčnu, ktoré majú pleti prepožičiať žiarivosť, zabrániť tvorbe pigmentových škvŕn, hydratovať ju a upokojiť. Vybrať si môžete z produktov na čistenie, tonizáciu, až po sérum, očné a pleťové krémy. 


Čo som ale vyskúšala hneď, je Pleťová maska EcoBeauty, ktorá je certifikovaným bioproduktom. Obsahuje ružový íl, bambucké maslo, organický mentol a aloe vera, vďaka ktorým reminalizuje pleť a zabraňuje dehydratácii. Po nanesení na pleť je ružovohnedej farby a postupne, ako schne, tak je výrazne bledšia. Pôsobiť ju nechám 10 minút a následne zmyjem vlažnou vodou. Pleť je po použití jemnejšia a pôsobí jednotnejšie. Používať ju stačí raz týždenne. Cena 19,99 €. 


Kolekciu nasledujúcich troch produktov navrhla víťazka súťaže Oriflame Trend Award 2017, Linchao Zhang. Určite treba uznať, že sú nápadité svojím dizajnom aj farebnosťou, takže kto má rád neobvyklú módu, tak si vyberie. Okuliare z tejto kolekcie majú mačací tvar a farebný rám, pričom rúčky sú len z tenučkého zlatého kovu. Najprv som si myslela, že budú na mňa príliš extravagantné, ale nakoniec ich nosím celkom často a som s nimi spokojná. Najviac sa mi hodia k veciach v kaki farbách. Cena je 9,99 €. 


Tento náhrdelník ma uchvátil hneď na prvý pohľad svojím zaujímavým zapínaním, ktoré tvorí veľká karabínka a môžete ju nosiť vpredu aj vzadu. Mne príde veľmi zaujímavé mať ju práve smerom dopredu, aby ju všetci videli. Určite to upúta pozornosť a jednoduchý outfit to pozdvihne na nový level. Cena 9,99 €. 




Pareo Linchao Deluxe je dostatočne veľké (180 x 120 cm) na to, aby ste ho mohli nosiť rôznymi spôsobmi. Skombinovať ho môžete aj s vyššie spomenutým náhrdelníkom, ktorý vám poslúži ako prvok napríklad na vytvorenie šiat alebo topu. Ku šatke dostanete aj návod, ako ju na jednotlivé spôsoby uviazať. Cena 9,99 €.



Zaujali vás produkty alebo skôr extravagantné doplnky?

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. Na články sa už teraz veľmi teším. :) Oriflame sa úplne zlepšuje. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si tiež myslela, že okuliare budú extravagantné,ale nosím ich často :) aj ten náhrdelník je naozaj krajší, keď je tá pracka vpredu :) tebe sa dokonca podarilo aj nejako pekne uviazať šatku, to mne nie :D pekný článok a teším sa na všetky ďalšie, ktoré máš v pláne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie kokosové vecičky vyzerajú zaujímavo. Možno si ich zaobstarám, keďže vôňu kokosu absolútne milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá vôňa je neskutočná, krásne kokosová a svieža🙂 Ja som si už objednala👍

      Odstrániť