pondelok 26. júna 2017

Premena - svadobné líčenie

Ahojte! Ani si nepamätám, kedy tu bol naposledy článok s makeup premenami. Líčim pritom takmer každý víkend, takže o materiál nie je núdza, len som na to akosi pozabudla :) Nedávno som ale líčila veľmi milú nevestičku a tak sa dnes s vami o fotky z príprav podelím.


Líčenie sme mali už dopredu vyskúšané, takže sme už presne vedeli, ako bude výsledok vyzerať. Skúšku určite odporúčam všetkým budúcim nevestám, predsa len je lepšie, keď už žena v daný veľký deň vie, ako bude vyzerať a nemá žiaden stres navyše. 




Líčenie sme zvolili v jemných zlatých tónoch, ale dostatočne výrazné bolo vďaka čiernej linke a trsom mihalníc. Na viečko som na tieň v champagne farbe naniesla pigmenty NYX v odtieni Vegas Baby, ktoré dodali krásne odlesky. Na pery som použila rúž MAC v odtieni Faux so saténovým finishom skombinovaný s odtieňom viac do ružova.




A keďže som líčila aj svadobnú mamu, tak prikladám aj spoločnú fotku :)


Ako sa vám takéto svadobné líčenie páči?

Majte sa krásne!

PS: 28.6. budem líčiť so značkou Trend IT UP v Bratislave na Magio pláži na akcii, ktorú usporadúva dm drogerie. Budú tam rôzne stanoviská, mňa nájdete samozrejme v tom beauty :) Tak ak budete mať čas a chuť, určite sa zastavte! 

12 komentárov:

  1. páči sa mi hlavne, ako si neveste zjednotila pleť, a vyzerá tak sviežejšie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty máš skutočne talent, minule som tvoje líčenia obdivovala na tvojej FB stránke :) Fakt krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu :)) Som rada, že sa ti líčenia páčia!

      Odstrániť
  3. jeeej veľmi pekne si ju nalíčila :) je to také veľmi prirodzené , lebo často mi príde, že baby tak líčia, že to vyzerá ako nejaká maska :) ale toto sa mi veľmi páči :) nechala by som sa od teba nalíčiť :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti! :)) hah a to si ma potešila, že by si sa mi zverila do rúk :) Ja tiež často pri líčení počúvam, že majú ženy skúsenosť, že ich niekde nalíčili príliš silno alebo výrazne, takže som rada, že ľudia vedia oceniť aj jemnejší a prirodzenejší makeup :)

      Odstrániť
  4. Vypadají obě překrásně, miluju tyhle proměny :) ♥ Kéž bych uměla takhle udělati ty oči, z nevěsty je pořádná kočka!

    OdpovedaťOdstrániť