streda 5. júla 2017

Kiehl's na Slovensku!

Ahojte! Poznáte značku Kiehl's? Ja som ju až do nedávna síce registrovala, ale viac menej som k nej nemala prístup, takže som jej nevenovala väčšiu pozornosť. Nedávno však otvorila svoju prvú predajňu v Eurovea v Bratislave a tak som dostala aj ja možnosť bližšie spoznať jej koncept a produkty.

História Khiel's siaha až do roku 1851 a počas svojho života si ju obľúbil napríklad aj Andy Warhol. Kiehl's založil program Kiehl's Gives, ktorý sa zameriava na výskum HIV/AIDS, pomoc deťom a životnému prostrediu. Určite si pre viac zaujímavostí prečítajte jednotlivé významné roky/udalosti zo života značky TU, ja osobne milujem čítať, ako ktorá značky vznikla, kto za ňou stojí, aké sú jej ikonické produkty, takže toto je niečo pre mňa :)


Prvá predajňa Kiehl's sa otvorila v Eurovea a som rada, že som sa toho mohla zúčastniť! Hneď pred vchodom do predajne stál Mr. Bones, čo je figurína v tvare ľudskej kostri, ktorá sa ako symbol využíva preto, že v lekárni, ktorá sa považuje za počiatok značky, ju používali na to, aby ľudia vďaka nej ľahšie pochopili jednotlivé ochorenia a to, ako ich vtedajšie Kiehl's produkty mohli liečiť. Samotný interiér predajne je do detailu premyslený a pôsobí na mňa lekárensky, ale pritom príjemne a útulne. Aj samotné produkty majú obaly veľmi jednoduché, bez zbytočných obrázkov alebo aplikácii. Moje farmaceutické ja sa potešilo aj dekoráciám v podobe odmerných valcov a kadičiek, takže ja naozaj nemám čo vytknúť.







S Frederikou :)

Produkty využívajú účinné výťažky z rastlín a nájdete medzi nimi prípravky na pleť, telo aj vlasy a taktiež aj produkty pre mužov. Ja som veľmi rada za milý darček, ktorý som dostala a vďaka ktorému mám možnosť vyskúšať niektoré produkty, ktoré patra medzi bestsellery.

Midnight Recovery Concentrate je olejové sérum, ktoré sa nanáša v množstve 2-3 kvapky na pleť pred spaním a následne sa naň môže použiť ešte nočný krém. Zloženie je plné rastlinných zložiek, takže som veľmi zvedavá na účinky po dlhšom používaní, pretože toto je produkt, o ktorom hovoril v Kiehl's obchode snáď úplne každý.

Ďalej som vyskúšala balzam na pery a krém na ruky, ktoré sú oba veľmi voňavé a hydratačné. Z pleťovky ma na otestovanie ešte čaká Ultra Facial Cleanser a Ultra Facial Cream, ktorý má poskytovať 24 hodinovú hydratáciu a je vhodný na deň aj noc.


Poznáte značku Kiehl's?

Máte už svoje obľúbené produkty?

Majte sa krásne!

PS: Na mojom instagrame práve prebieha veľká letná súťaž, tak sa nezabudnite zapojiť!

9 komentárov:

  1. Kiehl's poznám z amerických videí, vyzerá veľmi zaujímavo a už sa neviem dočkať kedy ju vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku poznám, ale ještě jsem od nich nic neměla. Až pojedu do Bratislavy, vím, kam se zastavit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa zastav, už len kvôli tej krásnej predajni :)

      Odstrániť
  3. Značku znám, ale nic jsem nezkoušela, krásné fotky :-) moc Ti to slušelo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Tak verím, že keď vyskúšaš, budeš spokojná ako ja :)

      Odstrániť
  4. veď toto bola akcia ako pre teba stvorená, ty môj farmaceut :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkné fotky! Značku jsem neznala..

    OdpovedaťOdstrániť