streda 16. augusta 2017

Novinky Mary Kay - gélové rúže a metalické tiene

Ahojte! Pred nejakým časom mi dorazili na testovanie novinky dekoratívnej kozmetiky Mary Kay a tak vám po dôkladnom odskúšaní píšem recenziu, aby ste vedeli, či sa do nich oplatí investovať a čo od nich môžete čakať.

Hlavnou témou dnes budú rúže. Po gélových polomatných rúžoch prichádzajú pololesklé. Na perách sa nosia podľa mňa pohodlnejšie a vôbec nevysušujú. Textúra je naozaj akoby gélova, po perách príjemne kĺžu a sú veľmi dobre pigmentované, takže ich stačí nanášať v jednej vrstve. Čo sa týka výdrže, tak jemne sa na pohár atď otlačia, ale farba na perách drží dobre a vytráca sa postupne, takže sa nestane, že by vám zanechali len obkreslenú líniu pier.


Obal je lesklý čierny, z kvalitného pevného plastu. Hore má priehľadné okienko, vďaka ktorému vidíte odtieň rúžu. Rúž po zacvaknutí drží pevne, takže sa nemusíte báť, že by sa samovoľne otvoril. 






Všetky odtiene, ktoré som vyskúšala, v sebe majú jemnučký shimmer, ktorý ale nie je na perách vidieť, čo mi vyhovuje, pretože hlavne pri červenom odtieni Red Smolder som sa ho na prvý pohľad zľakla, ale na perách pôsobia rúže čisto, jednotne a vôbec nie sú perleťové. 


Odtiene zľava: Red Smolder, Raspberry Ice, Mod Pink

Red Smolder je krásna jasnočervená farba, super pigmentovaná a myslím, že bude svedčať takmer každému, kto má v obľube červené odtiene rúžov. Raspberry Ice bol pre mňa veľmi milým prekvapením. Krásna prirodzená staroružová, ktorá u mňa určite nájde využitie pri líčení neviest. Posledný odtieň, Mod Pink, je ružovobroskyňová farba, ktorá sa mi zdá o niečo menej pigmentovaná. Pôsobí ale sviežo a pre mňa je to skvelý odtieň na každodenné nosenie. 


V novinkách pribudli k produktom aj paletky 4 očných tieňov v dvoch prevedeniach, zelenej Shades of Jade a ružovofialovej Berry Haute. Obe paletky už vo mne evokujú jeseň a myslím, že práve v tom období u mňa nájdu najväčšie využitie.


Keďže sa jedná o paletky, ktoré sa dajú vložiť do magnetickej palety, tak vám prídu len v priehľadnom plastovom obale. Ja som si ich samozrejme rovno už zaradila do veľkej palety medzi ostatné Mary Kay tiene, ale ak paletku nemáte, tak sa dá s nimi fungovať aj takto. 


Odtieň Berry Haute


Odtieň Shades of Jade


U mňa vedie odtieň Barry Haute, pretože baklažánovú farbu na očiach milujem, aj keď zeleno-petrolejové farby sú taktiež nezvyčajné a dajú sa rôzne nakombinovať. Pigmentáciou mi príde paletka Berry Haute lepšia, až na svetlejší ružový tieň, ktorý treba navrstviť. Metalický champagne tieň je ale v tejto paletke úplne excelentný! Varianta Shade of Jade je na tom so svetlými odtieňmi o niečo slabšie, ale tmavšie odtiene sú pigmentované dobre. Líčenie s paletkami pridám neskôr buď sem alebo na instagram môjho blogu, tak to sledujte :)


Ako vás zaujali tieto novinky?

Baví vás viac nakupovanie rúžov alebo produktov na oči?

Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. Vůbec se mi nelíbí obaly těch rtěnek, je to ale pouze detail, uvnitř skrývají barvičky neuvěřitelné :) Nemusím růžové rtěnky, tyto dvě se mi ale líbí moc :) Co se týká paletek, u mě by vyhrála Shade of Jade, raději nosím takové barvičky :) Jinak vždycky nosím výrazné oči a ''nude'' rty, takže mě baví víc nakupování produktů na oči ♥

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akosi ma neohúrilo ani jedno ani druhé a to mám Mary Kay celkom rada :/

    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť