streda 23. augusta 2017

Urban Decay Moondust Palette

Ahojte! Aj keď som si takmer istá, že väčšina z vás nakupuje prevažne paletky tieňov, ktoré sú vhodné na každodenné líčenie a nikdy s nimi nespravíte chybu, tak napriek tomu vám dnes ukážem paletu 8 tieňov, ktoré obchádzajú klasické líčenie oblúkom :)

Urban Decay Moondust Palette bola láska na prvý pohľad. Zamilovala som sa do nej už na tlačovke k otvoreniu parfumérie Douglas na Slovensku a som šťastná, že si ku mne po nejakom čase našla cestu.


Paletka má nádherný trblietavý strieborný obal a zrkadlový 3D názov. Zatvára sa na dostatočne silný magnet, takže sa nikdy sama neotvorí. Vnútri sa nachádza 8 tieňov, ktoré sú označené názvami a veľké zrkadlo. Aplikátor sa tu tentokrát nenachádza, ale to nevidím ako nevýhodu, keďže aj tak používam vždy vlastné štetce a konkrétne pri tejto paletke hlavne prsty, ale k tomu sa dostaneme!



Všetky tiene v paletke sú silno trblietavé, dobre zlisované a vôbec neprášia. Aplikácia je možná na sucho aj namokro, takže si môžete regulovať výsledný efekt. Ja som si zamilovala ich používanie samostatne na pohyblivé viečko, pre metalický, akoby mokrý efekt. Ďalší spôsob, ktorým ich rada používam, je klasické nalíčenie očí, napríklad smokey eyes, kedy ich vklepem bruškami prstov na stred viečka. Celé líčenie posunú o level vyššie a pri pohybe oka háďžu krásne odlesky. Výhodou nanášania týchto tieňov prstami je aj to, že sa takmer úplne eliminuje opadávanie trblietok, takže líčenie ostane pekne čisté. 


Niektoré odtiene sú vyslovene extravagantné, napríklad lightyear, ale naopak tam nájdete aj také ako specter a lithium (môj obľúbený), ktoré môžete použiť pri dennom líčení, ale napriek tomu si vyslúžite obdivné pochvaly :)


Tu vidíte všetky odtiene nanesené v jednej vsrtve prstom, bez podkladu. 


A tu je už malá ukážka líčenia. Na celé viečko som použila samostatne odtieň lithium. 
A výsledok? 
Prirodzené a jednoduché, ale pritom zaujímavé líčenie!



Viac líčení, aj tých výraznejších, bude v samostatnom článku! 

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. je pravda, že to nie je taká klasické paletka, ale je mega!!! :D
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je nádherná! Niekedy by som ju chcela vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie su teda naozaj kvalitné a krásne, to máš pravdu ja najradšej kupujem take odtiene čo sa dajú používať denne ale mám aj neonove ale tie som si už nekupovala ale dostala som ich:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je vážně nádherná, ale já bych ji asi vůbec nevyužila...

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť