sobota 9. januára 2016

Mary Kay Transparentná maskara + Lash Love maskara - recenzia

Ahojte! Tip na super riasenku tu nebol už dlhšie, preto by som vám dnes rada ukázala môjho favortita, ktorého používam už niekoľko mesiacov, takže je najvyšší čas podeliť sa o tento kúsok aj s vami.

Mary Kay Lash Love maskara má plastovú kefku, ktorá naberá presne také množstvo farby, aké potrebujete, ani veľa a ani málo, takže sa s ňou skvelo pracuje od prvého otvorenia. Riasy krásne rozčeše, vytočí, predĺži, vôbec nezlepuje, neopadáva a nedrolí sa. Odličovanie ide tiež úplne jednoducho. Ja ju mám v limitovanej verzii so srdiečkovým obalom, klasický obal je čierny a dostupná je aj vo vodeoodelnej verzii. Doteraz som ju používala samostatne a výsledok bol super a bola som s ním maximálne spokojná, ale vo vianočnom balíčku od Mary Kay som si našla aj túto Transparentnú riasenku, ktorá sa nanáša ako prvá a má za úlohu riasy posilniť, vyhladiť, pridať im na objeme a predĺžiť efekt vytočenia po nanesení klasickej riasenky. Mne sa veľmi páčilo ako vyzerala na mihalniciach aj samostatne, na prirodzené denné líčenie ju niekedy určite vyskúšam aj takto. Po nanesení riasenky Lash Love na túto podkladovú vrstvu bol efekt naozaj veľmi výrazný a súhlasím, že oproti tomu, kedy som používala Lash Love samostatne tam bol rozdiel a riasy boli hlavne dlhšie. Oba produkty teda môžem určite odporúčať, ak máte niekoho vo svojom okolí, kto sa venuje Mary Kay, tak tieto produkty určite vyskúšajte! Kozmetickú poradkyňu si môžete nájsť aj na stránke http://www.marykay.sk/.





Nanesená len Transparentná maskara

Transparentná maskara + Lash Love maskara



Majte sa krásne!


2 komentáre: