pondelok 30. októbra 2017

Líčenie na Halloween s farebnými šošovkami

Ahojte! Niektorí z vás majú už tohtoročnú halloweenskú párty určite za sebou, ale keďže sa niektoré konajú až nasledujúce dni, tak som sa rozhodla aj ja prispieť jednoduchým, ale efektným líčením, ktoré pri tejto príležitosti určite využijete. A tentokrát som na to nebola sama! Okrem líčenia na sebe som vytvorila jedno aj na Lole, ktorá mi zas pomohla s fotením a natáčaním, takže sme si užili pár celkom zábavných, ale aj vyčerpávajúcich hodín :)


Farby na tvár, umelú krv a šošovky, ktoré som pri líčení používala, sú zo stránky happyhairshop.sk, kde nájdete neskutočný výber farebných, svietiacich, ale aj crazy vzorovaných šošoviek, v dioptrickej aj nedioptrickej verzii. Farby veľmi dobre reagovali s vodou, nanášala som ich kozmetickou hubkou a štetcami. Po zaschnutí super držali a zmývať išli jednoducho vodou. Menší problém som mala so šošovkami, ktoré som si dávala vôbec prvýkrát v živote a teda chce to ešte veľa cviku, ale nakoniec sa to podarilo a po chvíľke som ich už ani nevnímala.




A tu je už spomínané video! Za spracovanie ďakujem Lole, ktoré to poňala komentárom naozaj svojsky :D

                    


Vytvorili ste si/vytvoríte si tento rok masku na Halloween?

Teším sa na vaše komentáre!

Majte sa krásne!

13 komentárov:

  1. Masky vypadají dokonale. Líbí se mi halloweenské líčení, ale na sobě bych ho nevyužila, protože se na žádnou podobnou party nechystám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že to za ten výsledek stálo! :D ♥ nejšikovnější!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, práve som si to video pozrela znova a fakt som rada, že sme sa na to dali :D

      Odstrániť
  3. Tak to se vám moc povedlo, jde z vás hrůza :D Já jsem žádnou masku netvořila, ale líbí se mi to!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jááj toto je super :D Určite ste sa skvele zabavili a videjko je spracované perfektne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme! Lola je na úpravu videí naozaj šikovnica :))

      Odstrániť
  5. jeeežiš, vy ste top! :D tak som sa pri tom videu nasmiala..Loline komentáre naozaj nemali chybu :) kľudne aj viac videí :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sme rady, že sme pobavili! :D Hej, Lola to poňala naozaj excelentne :DD

      Odstrániť
  6. Toto je úplne super :) a asi si začnem robiť aj ja také linky :) (možno tie by sa mi konečne podarili), už keď ide o to denné líčenie :D
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť