utorok 31. októbra 2017

Obľúbené produkty starostlivosti o pleť

Ahojte! Dnes som sa rozhodla ukázať vám pár produktov, ktoré sú už dlhšiu dobu mojimi obľúbenými v oblasti starostlivosti o pleť. Viete, že ma baví viac dekoratívna kozmetika a líčenie, ale samozrejme si uvedomujem, že správna starostlivosť o pleť je absolútny základ a aj tie najlepšie makeupy a líčidlá by na zlej pleti nevyzerali až tak dobre.


Začala by som produktami, ktoré ste u mňa na blogu ešte nemali možnosť vidieť. Denný krém a očný krém z privátnej značky Douglas Naturals používam každý deň už asi 3 mesiace, čo svedčí o tom, že som s nimi naozaj spokojná. Táto rada je určená na suchú pleť, ale mne vyhovuje, aj keď ju mám miestami zmiešanú. Krém sa totiž rýchlo vstrebáva a vôbec nezanecháva mastný pocit. Vhodný je aj pod makeup. Očný krém sa nachádza v tube so zúženým hrdlom a tiež má veľmi príjemnú konzistenciu, vďaka ktorej sa ľahko a rýchlo vsiakne do pleti. Obsahuje koenzým Q10, ktorý má spevňujúce účinky, čo sa samozrejme hodí ako prevencia proti vráskam alebo aj na potlačenie už vrások vzniknutých.

Jedinou vecou, čo musím tejto dvojici produktov vytknúť, je ich vôňa, resp. zápach. Náozaj majú veľmi špecifickú arómu, hlavne ten očný, ktorá je určite spôsobená tým, že ide o prírodné bio produkty, takže na jednej strane je samozrejme dobre, že tam nie sú pridané chemické vône, ale treba si na ňu naozaj zvyknúť a chvíľku to potrvá, teda aspoň u mňa to tak bolo. Oba produkty sú vegánské a v bio kvalite. Ak vás zaujali, kúpite ich v parfumériách Douglas.


Ďalším produktom je suchý olej od NUXE, o ktorom som už písala samostatnú recenziu. Stále som s ním veľmi spokojná a keď cítim, že moja pleť potrebuje ráno extra dávku výživy, tak pár kvapiek primiešam do vyššie spomínaného krému od Douglas. Tvár je potom ešte jemnejšia a hydratovanejšia.


Posledným produktom je všestranná nechtíková starostlivosť od Indulony, ktorú som si obľúbila v praktickom kelímkovom 75 ml balení. Nechtík má regeneračné účinky, takže môžete krém použiť všade, kde máte podráždenú, suchú pokožku. Ja ho najradšej používam na ruky a nohy, ktoré mám namáhané najviac. Krém sa rýchlo vstrebáva a hlavne nádherne vonia, takže momentálne ho nosím všade so sebou. Ak máte Indulonu zafixovanú stále ako mastné krémy na ruky, tak sa určite odporúčam pozrieť na ich aktuálne portfólio produktov, v ktorých nájdete dokonca už aj telové mlieka. Produkty značky Indulona boli nedávno schválené aj ako detská kozmetika, takže sú vhodné pre celú rodinu :)



V mojom výbere sa nachádzajú produkty drahšie aj lacnejšie, ale všetky fungujú tak, ako sľubujú a preto som si ich obľúbila a môžem ich odporúčať. 

Aké sú vaše obľúbené pleťové produkty?

Majte sa krásne!

1 komentár:

  1. Tiež mám rada Indulonu, hlavne tú Original. Vonia krásne, mierne sladko a pokožku vyživí fakt do hĺbky.

    OdpovedaťOdstrániť