pondelok 16. októbra 2017

Starostlivosť o vlasy s Yves Rocher

Ahojte! Pred nejakým časom mi prišiel krásny balíček od Yves Rocher, v ktorom sa nachádzali dva produkty starostlivosti o vlasy, nočná maska na oči a čaj na lepší spánok. Tieto milé darčeky pridané k produktom ma veľmi potešili a do balíčka zapasovali, keďže jedna z noviniek je určená na použitie práve počas noci!


Odkedy som si nechala vlasy presvetliť, tak sa o ne snažím starať ešte viac, pretože kombinácia vlnitých dlhých vlasov a občasného presvetlovania znamená zvýšenú náklonnosť k štiepeniu a lámaniu vlasov, čomu sa síce úplne vyhnúť nedá, ale pomocou správnych produktov sa dá tento proces aspoň spomaliť a obmedziť.


Zvykla som si vždy po umytí vlasov šampónom a nanesení kondicionéru použiť na uterákom presušené vlasy ešte nejaký produkt naviac, či už oleje, keratínové balzamy alebo najnovšie toto sérum proti lámaniu vlasov. Jeho hlavnou zložkou je jojobový olej a celkové zloženie je až z 99% rastlinné, bez silikónov a parabénov. Sérum sa nanáša na mokré alebo suché vlasy a veľmi ma prekvapila jeho textúra. Je to akoby také riedke mlieko, vôbec nie mastné ani olejové a do vlasov sa rýchlo vsiakne a nezanecháva na nich žiaden film. Povrch vlasov je ucelenejší, ale trochu mi chýba pocit takých jemnejších a hladších vlasov, ktorý od dodatočnej starostlivosti očakávam. Ten je ale badateľný, keď sa toto sérum nanáša na suché vlasy, kedy vyzerajú na pohľad naozaj uhladenejšie a zdravšie.



Druhý produkt je špeciálny hlavne svojím pôsobením počas noci. Nočná starostlivosť sa v malom množstve (asi ako oriešok) rovnomerne rozotrie do dĺžok vlasov a nechá cez noc pôsobiť. Aj keď konzistenciou pripomína krém, tak nie je mastný, vlasy nezlepuje a nezanecháva stopy ani na posteľnom oblečení. Vlasy sú ráno výrazne jemnejšie, lesklejšie, hladšie a krásne prevoňané, takže tu nemám čo vytknúť! Ak sa chcete zobúdzať s krajšímu vlasmi, tak sa na tento produkt určite pozrite.



Aké sú vaše obľúbené doplnkové produkty na vlasy?

Používate na vlasy prírodnú kozmetiku?

Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. Ta noční péče na vlasy mě dost zaujala. Na vlasy používám Milvu, ale do délek by se mi klidně něco hodilo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Testovala som tieto výrobky tiež, a za mňa spokojnosť :) Masku na noc síce netreba preháňať s množstvom, ale inak veľmi dobrý efekt :)
    BeautyByLenka

    OdpovedaťOdstrániť