utorok 10. októbra 2017

Bordové jesenné líčenie

Ahojte! Ako ste možno zaregistrovali na instagrame, víkend som trávila v Londýne a tak sa môžete tešiť v blízkej dobe na cestovateľský príspevok, keďže Londýn si ma naozaj získal! Kým ale všetko spíšem a vyberiem tie najlepšie fotky (je ich neúrekom, samozrejme), tak vám ukážem jedno extrémne jednoduché, ale za to efektné, jesenné líčenie.

Čo sa týka farieb v líčení, tak je mojím najobľúbenejším obdobím práve jeseň. Milujem bordové, hnedé, oranžové odtiene na očiach a taktiež aj na perách a práve k jesennému obdobiu sa tieto farby ideálne hodia.


Pri tomto líčení som používala bordový mono tieň Chanel v odtieni 106 Hésitation, ktorý som aplikovala a rozmazala do stratena na celé pohyblivé viečko a jemne aj pod dolné mihalnice pri vonkajšom kútiku. Tenkým štetcom som vytvorila s týmto tieňom ešte linku a pod obočie naniesla rozjasňujúci tieň. Potom už len upraviť obočie, naniesť riasenku a je to. Takéto nedbalé rýchle a nie príliš precízne líčenie ma momentálne veľmi baví.







Ako vyzerá vaše obľúbené jesenné líčenie?

Páči sa vám bordová farba použitá pri líčení očí?

Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. je super, ak si jedným mono tieňom takto urobíš líčenie :) ja tiež do práce keď sa ponáhľam tak len prejdem nejakým bledohnedým a vybavené :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť