pondelok 20. novembra 2017

Trblietavé líčenie na párty/ples/večierok

Ahojte! Výrazné líčenie s mačacími linkami a všetkým, čo k tomu patrí, sme tu nemali už poriadne dlho! A práve teraz, keď je sezóna stužkových a pomaličky aj vianočných večierkov a plesov, tak je ideálny čas na to, aby som vám ponúkla inšpiráciu na tieto udalosti v mojom podaní.


Pri tomto líčení som sa inšpirovala čelenkou, ktorú som si sama vytvorila na evente s L'Oréal, o ktorom ste si mohli prečítať TU. Nakoniec som ale siahla viac po fialovej ako ružovej, ale výsledok sa mi aj tak veľmi páčil.


Na vytieňovanie záhybu oka som používala tiene z paletky NYX Love Contours All, na stred viečka krémový trblietavý tieň Dermacol Moon Touch č.7 a pod dolné riasy fialový tieň z paletky Urban Decay Moondust. Linky, ktoré som pri tomto líčení použila, sú môj veľký objav! Reč je o tekutých linkách NYX Matte Liquid Liner, ktoré som si zamilovala preto, že sa mi vôbec neotláčajú a držia na svojom mieste celý deň, čo u mňa nezvládnu takmer žiadne, takže veľký palec hore! Ak máte problém s mastnejšími viečkami a otláčaním, utekajte pre ne!





Na pery som použila výnimočne fialovú, ale myslím, že líčenie dobre doplnila. Väčšinou, ak volím tmavé pery, tak siahnem po tmavej červenej/bordovej/vamp, ale prekvapivo som sa cítila dobre aj v tejto studenej fialovej, tak ju asi budem nosiť častejšie! Pery som vykreslila kontúrkou NYX Suede Matte Lip Liner v odtieni Oh Put It On a následne ich vyplnila tekutým rúžom Chanel Rouge Allure Gloss v odtieni 21 Distinction. Aj keď jeho krytie nie je plné, tak práve efekt výraznejších kontúr mi v tomto prípade prišiel zaujímavý.


Ako sa vám takéto výraznejšie líčenie páči?

Vyskúšate ho?


Majte sa krásne!

9 komentárov:

  1. to je aká sranda, lebo mám pripravené líčenie na blog s podobne nalíčenými perami :) som rada, že si si našla linku, ktorá ti neotláča..viem, že si s tým mala celkom problém :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa z nej teším, pre mňa je to naozaj výnimočný objav :D

      Odstrániť
  2. Ty třpytivé stíny jsou krásný :) A strašně ti závidím, že ti takové rty sluší, já bych vypadala jako mrtvola :(

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Ja som niekedy tekéto rúže tiež nenosila, ale je to len o zvyku a o tom, aby si človek našiel ten správny tmavý odtieň, lebo ani mne nesvedčia všetky, treba skúšať :)

      Odstrániť
  3. ja proste nechápem ako toto dokážete :D ja som do toho úplný antitalent

    Viki Ceglédyová

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle líčení jsme obdivovala již na instagramu, velmi se Ti povedlo! :) A tu čelenku sis vyrobila krásnou! :)

    Lifestylebirdie

    OdpovedaťOdstrániť