pondelok 27. novembra 2017

Tipy na darčeky z katalógu Oriflame

Ahojte! Ako ste na tom s vianočnými darčekmi? Už máte všetky pripravné alebo ešte len začínate vyberať? Ja už väčšinu mám, ale niektoré mi predsa len ešte chýbajú. Keďže nemám rada tlačenie sa v obchodoch, tak sa snažím nakúpiť darčeky priebežne, aby som sa vyhla decembrovému vianočnému šialenstvu.


Ak nemáte radi tisíce ľudí v obchodoch ani vy, tak vám prinášam prehľad produktov z katalógu Oriflame, ktoré by som zvolila ako darčeky ja. Rozdelila som ich do kategórií pre mamu, otca, sestru, priateľa a kamarátku, ale samozrejme je na vás, komu by ste čo podarovali :) Tak ak máte po ruke niekoho, kto vám dá Oriflame katalóg (16/17) prelistovať a radi by ste mali vybavené darčeky bez stresu, tak sa poďte inšpirovať!


Tipy na darčeky pre mamu som v ponuke Oriflame našla hneď. Keďže maminy si po celom dni zaslúžia poriadny oddych, vybrala som nasledovné produkty, ktoré im tieto chvíle spríjemnia.

Osviežovač vzduchu Breakfast in Paris má elegantné minimalistické balenie, ktoré nepôsobí v zariadení izby rušivo, ale naopak veľmi príjemne. Aplikuje sa pomocou rozprašovača ako klasický parfém. Vôňa je sladšia, s obsahom kakaa, anízu a mandlí, takže ideálne vhodná práve na zimné obdobie. V katalógu kúpite túto bytovú vôňu za 9,99 €.


Z rady Essence & Co sme mali u nás doma už vyskúšany citrusový sprchový gél a bol perfektný. Preto som vedela, že ani rada s divokou figou a magnónilou nás určite nesklame. Dvojica sprchový gél (môže byť použitý aj ako tekuté mydlo na ruky) a telové mlieko má sviežu vôňu, hydratuje a je skvelým darčekom pre každého, kto si potrpí na starostlivosť o svoje telo. Každý kúpite za 5,99 €. 



Teplé mäkké ponožky pre mňa symbolizujú zimné večery, kedy má človek čas oddychovať, piť teplý čaj, čítať si... A určite sa im potešia aj všetky maminy, ktoré majú po celom dni večer čas konečne sa zrelaxovať. Tieto ponožky v darčekovom balení sú tvorené malinkými mäkkými guľôčkami a zdobené sú bordovou mašličkou. Zabalené vám prídu v priehľadnej vianočnej guli a ozdobnej krabičke. Objednať si ich môžete za 7,99 €.




Vybrať darčeky pre mužov pre mňa väčšinou nie je vôbec jednoduché. Telová kozmetika sa ale hodí vždy a myslím, že každý otec/syn/kamarát/priateľ ocení, že sa o to na Vianoce postarajú iný a on bude mať počas roka pokoj :) Táto sada North for Men obsahuje balzam po holení a sprchový gél&šampón. V ponuke je viacero kombinácií, napríklad aj s penou na holenie, antiperspirantom atď. Cena sady je 7,99 € a taktiež príde zabalená v darčekovej krabičke.



V ponuke ma prekvapilo množstvo pánskych doplnkov, z ktorých bolo naozaj ťažké vybrať tie naj, tak vám ich tu ukážem takmer všetky. Opasok Ritzy v elegantnom šedom prevedení s matnou kovovou sponou dostanete v balení vhodnom priamo pod stromček. Cena 9,99 €. 


Ako tip na darček pre priateľa som okrem iného zvolila tento pánsky šál taktiež z kolekcie Ritzy. Šedo-čierna kombinácia sa hodí ku všetkému a šál ja naviac z veľmi príjemného mäkkého a hrejivého materiálu, takže nie len, že dobre vyzerá, ale plní aj svoju funkciu. Kúpite ho za 12,99 €.


Vzorované ponožky milujem. Či už dámské alebo pánské, vždy ma veľmi baví vyberať ich a ešte viac nosiť a ak niekomu niečo chválim, tak sú to najčastejšie práve ponožky! Preto som pri vyberaní tejto dvojice s bodkami a prúžkami Dandy mala úplne jasno. Svojou farbou sú vhodné na každý deň, ale popri tom sú stále nápadité. Cena za oba páry spolu je 7,99 €. 



Medzi tipy na darčeky pre sestru som vybrala túto novinku spomedzi ponuky Giordani Gold. Mramorové očné tiene sú balené v elegantnej krabičke (je v nej aj aplikátor) a samotné tiene sa nachádzajú v okrúhlom uzatvárateľnom obale. 


Ja som vybrala dva odtiene, ktoré sa podľa mňa perfektne hodia na sviatočné líčenie. Intense Gold a Luxuriant Beige. Tiene sa dajú nanášať na sucho aj na mokro a ak chcete docieliť naozaj výraznejšieho metalického efektu, tak odporúčam aplikáciu práve na mokro, pretože na sucho sú tiene pomerne jemné. Vďaka tomu som si ale obľúbila odtieň Luxuriant Beige ako rozjasňovač! Tak plní funkciu ideálne. Cena za každý je 9,99 €. 




Sťahovacia kabelka Daffodil v tvare vrecúška je v univerzálnej šedej farbe a vhodná je podľa mňa na bežný deň, kedy potrebujete rýchlo vybehnúť do mesta/na stretnutie a potrebujete mať pri sebe všetko potrebné. Je pomerne tenká, ale vďaka tomu veľmi ľahká, takže príjemná na nosenie. Vnútri nájdete ešte menšiu taštičku vo farbe podšívky. Cena je 19,99 €. 



Prístroj na čistenie pleti SkinPro som síce zaradila medzi darčeky pre sestru, ale osobne si myslím, že ho potrebuje úplne každý! Ja som dlhšie nad takouto elektrickou čistiacou kefkou uvažovala, ale až prvé vyskúšanie ma presvedčilo, že som váhala naozaj zbytočne! Kefka má možnosť dvoch rýchlostí a automatický časovač na 1 minútu, počas ktorej stihnete vyčistiť celú tvár. Štetinky sú úplne jemné a čistenie veľmi príjemné. Na vlhkú tvár klasicky nanesiete váš čistiaci gél, namočíte hlavicu kefky a môžete začať čistiť. Pleť je po čistení omnoho jemnejšia, než keď som použila samostatne čistiaci gél, keďže kefka zbaví pleť aj odumretých buniek a lepšie vytiahne nečistoty z pórov. Určite všetkým odporúčam, kúpite ho v akcii za 29,99 €. 





Pre kamarátky volím na Vianoce väčšinou produkty z dekoratívnej kozmetiky, pretože tie potešia vždy a dajú sa pekne prispôsobiť, keďže výber je nekonečný. Keď som pozerala ponuku dekoratívky The ONE, rozhodla som sa vyskúšať kontúrovaciu paletku, ktorú mi odporúčala Veronika a zaujala ma aj sada korektorov. K tomu som dopasovala dva štetce, aby boli darčeky kompletné. 


Paletka na kontúrovanie tváre The ONE obsahuje matný stredne hnedý bronzer, rozjasňovač so studeným podtónom a neutrálnu ružovobroskyňovú lícenku. Všetky tri produkty sú dobre pigmentované, ľahko sa nanášajú a zapracovávajú a aj pri použití všetkých troch vyzerá tvár stále prirodzene a vôbec nie prehnane, keďže rozjasňovač dodáva práve ten zdravý glow a nie silné umelé odlesky. Za mňa táto paletka určite áno, je univerzálna, s praktickým zrkadlom a svoje uplatnenie nájde u každého. V akcii ju kúpite za 9,99 €. 

K tejto paletke je skvelým doplnkom štetec na kontúrovanie, ktorým pohodlne nanesiete aj lícenku a rozjasňovač, takže na cestách to bude ideálny pomocník. Štetinky sú veľmi jemné a stredne husté, takže štetec sa pri tlaku prispôsobuje tvári, vďaka čomu s ním dosiahnete prirodzené kontúrovanie. Rukoväť je tvorená bambusom. V katalógu ho nájdete za akciovú cenu 4,49 €. 



Sada korektorov The ONE je podľa mňa taktiež vďačným darčekom pre každé dievča/ženu, pretože či už kruhy pod očami alebo iné nedostatky na tvári máme aspoň občas každá a je dobré mať produkt, ktorý nás v takej situácii zachráni. V sade sa nachádzajú dva korektory, jeden béžový a druhý broskyňový na tmavé kruhy pod očami a ešte transparentný púder na zafixovanie prekrývaných miest. Korektory dobre kryjú, nevysušujú a ľahko ich nanesiete aj pomocou tohto štetca na korektor, ktorý kúpite za 3,49 €.


Toto je odtieň Light, ktorý mne sedí, ale pre extrémne bledé typy nebude vhodný. V ponuke je ešte tmavší odtieň Medium. Cena korektorov je 6,99 €.


Univerzálnym darčekom pre akúkoľvek kamarátku je tento kabuki štetec Scarlet v krásnej sviatočnej červenej farbe. Použiť sa dá na púder, bronzer, lícenku, takže sa určite v žiadnej kozmetickej taštičke nestratí. Cena je 5,99 €. 


V produktoch kolekcie The ONE ma zaujali aj tieto očné tiene v ceruzke. Z ponuky odtieňov som vybrala bordový Vivid Burgundy a champagne odtieň Iced Pink. Tiene sa ľahko nanášajú, sú stredne mäkké a ľahko sa na viečku zapracovávajú a tieňujú. Odtieň Iced Pink je pigmentovaný slabšie a je vhodný pre ľudí, ktorý s líčením začínajú alebo sa im páči naozaj jemné líčenie. Oditeň Vivid Burgundy je na tom s pigmentáciou omnoho lepšie, ale pre mňa je použiteľný hlavne pod dolnú líniu rias, keďže vďaka krémovej konzistencii sa mi na pohyblivom viečku zlieva do čiarky. Každý kúpite za 3,99 €. 





A nakoniec darčeky, ktoré by som si vybrala pre seba, lebo ani na to netreba zabúdať a pri hľadaní darčekov pre blízkych nie je vôbec zlé spraviť radosť aj sám sebe :)

Tieto penové nátačky v podobe makrónky sú vtipným a praktickým darčekom zároveň. Vlasy sa do medzierky jednoducho namotajú a nátačky už držia na hlave samé, takže ich môžete mať ako dlho potrebujete, pokojne aj počas noci. Cena je 4,99 €.


Takto, ako ma vidíte na fotke nižšie, by som si predstavovala stráviť celú zimu a asi k tomu ani nebudem mať ďaleko, len bohužiaľ katalóg vymením za učenie na štátnice. Každopádne mi ale bude robiť spoločnosť táto dokonalá deka s vianočným motívom (19,99 €) a najmäkší župan (24,99 €), ktorý má praktické vrecká a skrátené rukávy, vďaka čomu nikde nezavadzajú a môžete v ňom robiť prakticky všetko. Takže môj dresscode na zimu je vyriešený! 


Táto trojica krémov na ruky v mini 30 ml balení je v krásnej darčekovej krabičke a každý jeden krém nádherne vonia! V sade nájdete krém s čerešňovým extraktom, olivovým olejom a brazílskymi para orieškami. Veľkosť je ideálna do kabelky alebo na pracovný stôl, aby ste krém mali stále pri sebe. Všetky 3 spolu kúpite za 2,49 €. 


V kabelke mi nikdy nesmie chýbať ani pero, pretože so sebou stále nosím diár a neustále niečo zapisujem. Toto zlaté pero v semišovom obale má rozkošný detail s mašličkou a čiernu náplň, takže na najbližšie obdobie svojho kabelkového pomocníka už mám. Cena je 4,99 €.


A to najlepšie na koniec! Táto bordová zamatová kabelka Pecoq má dokonalú farbu na jeseň aj zimu a ku kabátu alebo koženej bunde vyzerá perfektne! Kvalitou som bola veľmi milo prekvapená, keďže je pomerne hrubá, pevná a detailne vypracovaná. Vnútri nájdete aj vrecko na zips, ktoré schová všetky drobnosti. Uzatvára sa na magnet a doplnená je zlatými detailami. Cena je 24,99 €. 




Ktoré produkty vás zaujali najviac?

A ako ste na tom s darčekmi vy?

Čím spravíte radosť vašim najbližším?

Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. Já už mám dárky víceméně nakoupené. Už jen dokoupím pár drobností a mám klid. Z těchto výrobků se mi nejvíce líbí poslední kabelka, je opravdu moc krásná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím říct, že poslední dobou mě Oriflame hrozně překvapuje. Jak s rozmanitostí nových produktů, jejich kvalitou, ale i těma krásnýma obalama. Ten balíček na první fotce, černý s bílou mašlí, mi připomíná dárkový set od Tiffanyho :) Dárky jsem začala nakupovat až minulý týden, ale zatím se mi docela daří sehnat vše, co jsem chtěla :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekne si spracovala tento článok! :) Ďakujem aj za spomenutie :-* tá bordová kabelka vyzerá perfektne! v katalógu ma vôbec nezaujala, ale takto "naživo" je super..hneď sa po nej najbližšie popozerám a objednám :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oriflame moc nemusím, ale vidím, že sa tam dá odbaviť naozaj takmer celá rodina ;)

    Viki Ceglédyová

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tomu říkám pořádný kotel inspirace. Řeším teda dáky taky stále nějak za chodu, ale už to na mě doléhá :DDD Brala bych hned stíny, čisticí sadu na pleť a kabelku! ♥ TOP FAVS.

    OdpovedaťOdstrániť