nedeľa 10. decembra 2017

OOTD: Black & Denim on the rooftop over Prague

Ahojte! Štyri mesiace, ktoré som trávila v Prahe na stáži, sú preč a ja som už naspäť na Slovensku a píšem vám z mojej izby, kde ešte pozerám na nevybalené veci. Pri takýchto pobytoch si človek uvedomí, ako neskutočne rýchlo čas uteká a koľko vecí sa za krátke obdobie dokáže zmeniť.

Dnes by som vám rada ukázala fotky z jedného z posledných dní, ktoré som v Prahe trávila. Na to, že bol už takmer koniec novembra, tak bolo úžasné počasie a naše dlho plánované fotenie s Lolou nám vyšlo na jednotku! Fotili sme na streche jej bytu, takže lokalitu sme mali naozaj jedinečnú a taktiež západ slnka z tejto perspektívy mal svoje čaro.


Na sebe mám jednoduché čierne skinny Stradivarius, body Girls Without Clothes, denimovú bundu Zara a biker boots z Tally Weijl.







A nakoniec ešte krátke video!

Ak by ste radi videli nejaké videá aj v budúcnosti, tak sa určite prihláste na odber!

                     


     Čo na fotky hovoríte?

Máte radi aj vy takéto jednoduché kombinácie?

Majte sa krásne!


PS: Ak si nájdete 2 minútky čas, vyplňte prosím dotazník k mojej diplomovej práci, veľmi mi pomôžete. Ďakujem! Nájdete ho TU

10 komentárov:

  1. Jupíjej, vyšly parádně. ♥ Jsem moc ráda, že jsme stihly i tohle focení, už teď se nemůžu dočkat, až zkusíme podobná :) Boots jsou super univerzální, těším se na další ootds s nimi! :D Jinak s dotazníkem done!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nosím ich skoro každý deň! Vedeli, prečo na mňa čakali :D A ďakujem, si zlatíčko ♥

      Odstrániť
  2. Nádherné fotky a neobvyklé místo. Taky mám ráda tyto jednoduché kombinace. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miesto bolo naozaj super! Snáď tam v budúcnosti ešte niečo nafotíme :)) To áno, jednoduché veci sa kombinujú najlepšie!

      Odstrániť
  3. bože, ty choď okamžite niekde do reklamy! v tom videu mi to prišlo úplne ako reklama na nejaký Deichmann alebo Humanic :D
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, žeby? Ale asi to nie je také jednoduché :D <3

      Odstrániť
  4. You look gorgeous up on Lola's apartment roof in your black Stradivarius Girls Without Clothes and Zara blue denim jacket!!! Your lipstick looks very pretty - I love the colour.
    I love your YouTube video titled 'LOOKBOOK: Black&Denim outfit on the rooftop over Prague' and just subscribed to your YouTube channel.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/2017/10/lingerie-review-of-full-brief-panties.html

    OdpovedaťOdstrániť