sobota 29. decembra 2018

Bourjois Velvet The Lipstick

Ahojte! Nedávno sa ku mne dostali perfektné rúže a keďže tipov na kvalitné matné rúže nie je nikdy dosť, tak sa o ne s vami podelím, nech tiež viete, čím si spraviť radosť, ktorá vás len tak neprejde!

Na rúže Bourjois Velvet The Lipstick som počula už veľa chvály, ale keďže ich tekutá verzia mi veľmi nesedí, tak som sa do kúpy príliš nehrnula. V rámci spolupráci s Bourjois mi ale boli zaslané nové odtiene týchto klasických tuhých matných rúžov a tak som dostala príležitosť vyskúšať, ako mi táto verzia sadne. A že mi teda sadla! Hneď na úvod poviem, že sa okamžite stali mojimi favoritmi a nosím ich veľmi často.


Obal týchto rúžov je pevný, kvalitne spracovaný a má farbu samotného rúžu, čo značne zjednodušuje hľadanie toho správneho odtieňa, ak ich máte viac. Tvar rúžov pekne kopíruje tvar pier, takže sa nimi naozaj ľahko vykresľujú. Čo sa týka konzistencie, tá je úplne ľahučká, vôbec nie hutná a ťažká a také sú aj rúže na perách. Farba ostáva už po jednom ťahu a aj keď sa rúže hneď po nanesení nejavia ako matné, treba počkať necelú minútku a plne zmatnia. Jediné, čo mi pri nanášaní trochu vadí, je ich vôňa. Tá mi naozaj nesedí a pôsobí na mňa tak "chemicky", takže dúfam, že do budúcnosti ju v Bourjois vylepšia :)


Výdrž je pri rúžoch veľmi dôležitá a v tomto aspekte obstáli na jednotku. Držia perfektne, strácajú sa minimálne, vôbec sa nerozpíjajú a neotláčajú a to všetko zvládajú bez vysušovania, čo vidím ako najväčšie plus!

Odtieňov je v ponuke veľké množstvo, ale ku mne sa dostali odtiene z jesennej kolekcie, ktoré sú ale stále v predaji, takže ak sa vám nejaký zapáči, tak smelo po ne choďte. Na jeseň, ale aj zimu sú odtiene vybrané naozaj dobre, od studených mauve a staroružových odtieňov, cez tehlovú červenú až po tmavé fialové a hnedé.

Odtieň 17

Odtieň 18

Odtieň 19

Odtieň 20

Odtieň 21

Odtieň 23

Odtieň 24

Odtieň 25

Poznáte tieto rúže?

Ktorý z odtieňov sa vám páči najviac?

Majte sa krásne!

5 komentárov:

  1. Líbí se mi všechny odstíny, ale pro sebe bych si vybrala č. 18. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už několikrát jsem okolo nich v drogérii kroužila :) Moc se mi líbí, ale rtěnek mám aktuálně moc, takže až se nějaké zbavím nebo spotřebuji, půjdu se na ně podívat. Líbí se mi devatenáctka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja tieto rúže milujem :) práve dnes mám na sebe 21 a už už sa mi minie, pretože som si ho ráno aplikovala skoro obalom :D
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem čokoľvek na pery a nájsť dobrý a dlhotrvajúci rúž vie byť dosť obtiažne, takže sa určite musím na tieto rúže pozrieť :) Najviac sa mi páči odtieň 17, veľmi zaujímavá farba :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť