nedeľa 16. decembra 2018

Pupa Milano Rock & Rose - recenzia a líčenie

Ahojte! Dúfam, že si užívate predvianočnú atmosféru tak, ako vám to vyhovuje a tešíte sa na prichádzajúce sviatky. Pre mňa sú to po piatich rokoch vysokej prvé Vianoce, kedy nebudem musieť striedať balenie darčekov s knihami na učenie, takže sa na ne teším ešte viac :)


A ako každý rok, aj tentokrát vám chcem priniesť inšpiráciu na líčenie, ktoré je v klasických vianočných farbách, zlatej a červenej. A keďže som celé líčenie tvorila pomocou produktov z novej limitovanej kolekcie Rock & Rose od Pupa Milano, tak vám niečo bližšie poviem aj o jednotlivých produktoch, lebo tie sú dokonalé obalom aj obsahom!


V tejto kolekcii ma veľmi zaujali rúže na pery a aj napriek tomu, že sú metalické a tie zvyčajne nenosím, tak som sa rozhodla vyskúšať ich, pretože červené pery milujem a k Vianociam jednoducho patria! A dobre som urobila! Rúže sú vysoko pigmentované, metalický efekt bez výrazných trblietok pôsobí naozaj krásne a v kombinácii s matným finishom a rýchlym schnutím sú takmer dokonalé. Takmer píšem preto, lebo počas väčšieho jedla sa začnú trochu rozpíjať mimo pier a je potrebné ich upraviť. Preto sa snažím nosiť ich hlavne vtedy, keď viem, že sa nebude veľa jesť.


V ponuke sú tri odtiene červenej, tu vidíte odtieň 002 True Ruby.


Limitku od Pupy bez rozjaňovača si už ani neviem predstaviť. Kolekcia Rock & Rose obsahuje podľa mňa veľmi praktický a použiteľný rozjasňovač pre veľkú časť ľudí, pretože neutrálny odtieň na pleti nekričí a lesk je prirodzený. Nanáša sa ľahúčko, je dobre pigmentovaný a nepráši. A vypichla by som obal, ktorý má totožný aj s mono tieňmi tejto kolekcie! Detail nášivky v tvare ruže je dokonalý a pre mňa sa tým stal jedným z najkrajších produktov, ktoré mám!



Mono tiene sú tentokrát v troch odtieňoch, ktoré do seba krásne zapadajú a viete ich aplikovať všetky spolu pre metalické dymové líčenie alebo samostatne pre jednoduché žiarivé líčenie. Pigmentované sú naozaj na 100%, takže líčenie ide s nimi takmer samo. Najviac sa mi páči broskyňovo-medený odtieň a hnedo-vínový, ktorý obsahuje drobné červené trblietky. 


Tu vidíte nanesený jedným ťahom prstom rozjasňovač (hore) a jednotlivé mono očné tiene. 


A kolekciu uzatvárajú laky na nechty s metalickým matným efektom. V ponuke je zlatý a bordovo-vínový. Nanášajú sa vďaka širokému štetcu veľmi dobre, ale výnimočne som mala problém s výdržou, ktorá sa mi zdala kratšia ako pri ostatných Pupa lakoch, ktoré doma mám. 


A teraz sa už presunieme k líčeniu, aby ste jednotlivé produkty videli aj v akcii. Použila som všetky tri odtiene očných tieňov, rozjasňovač, rúž v odtieni 002 a zlatý lak na nechty. 






Prajem krásne Vianoce! 

5 komentárov:

  1. Tak to jsou nádherné produkty. Líbí se mi jak rtěnky, tak oční stíny i laky na nehty. Jen škoda, že mají slabší výdrž. Jo a moc krásné líčení.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tých lakov je škoda, ale Pupa ma našťastie aj bežne v ponuke tak širokú paletu farieb, že sa dá vybrať :)) A ďakujem!

      Odstrániť
  2. už na Instagrame som toto líčenie obdivovala...je dokonalé a tebe tak svedčia takéto metalické odtiene :) tie oči sú brutálne, odtieň rúžu a aj nechty k tomu, no podľa mňa jednoznačne tvoje najlepšie líčenie :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej ty si zlatá, veľmi ti ďakujem za takú pochvalu! :)) Ja som sa v ňom cítila super, tak určite ho ešte niekedy "použijem" :)

      Odstrániť
  3. Luxusní líčení. Ta rudá rtěnka na rtech je opravdu mazec.V dobrým. Nádhera! :-)))

    OdpovedaťOdstrániť