nedeľa 24. februára 2019

Mary Kay Chromafusion lícenky - recenzia + líčenie

Ahojte! Dnešný článok bude venovaný tipu na kvalitné lícenky a taktiež vám ukážem spôsob, ako ich netradične môžete využiť, pretože multifunkčné produkty majú u mňa vždy plus!

Mary Kay lícenky poznám a používam už niekoľko rokov, ale teraz prešli "inováciou" a tak ako ich tiene, bronzery a rozjasňovače, aj ony už obsahujú technológiu Chromafusion, vďaka ktorej by mali mať sýtejší a kvalitnejší pigment. Tiene to spĺňajú veľmi dobre, tak som bola zvedavá, ako sa to podarilo preniesť aj na nové lícenky. 


Okrem líceniek môžete na fotkách vidieť aj magnetickú paletku Perfect Palette v krásnom dizajne, do ktorej si môžete naskladať produkty podľa vašich preferencií. Takéto paletky mám rada na cesty, kedy si tam dám len tie najhlavnejšie produkty s ktorými si pár dní vystačím a nemusím so sebou ťahať veľa jednotlivých balení. A ten dizajn? Ten sa za mňa naozaj vydaril!


Mary Kay Chromafusion lícenky sú u nás dostupné v šiestich odtieňoch, pričom ja som si vybrala na vyskúšanie tri a to konkrétne: Desert Rose, Rosy Nude a Juicy Peach. V paletke vidíte vložený aj malý štetček na líčka, prípadne púder/bronzer, ktorý je tiež novinkou a v prípadoch, ked nemáte pri sebe svoje klasické štetce poslúži dobre. 


Ako môžete vidieť vyššie, svojimi tipmi, ako pracovať s týmito lícenkami som prispela aj do Knihy o kráse, ktorá vychádza spolu s každými novinkami. Zmieňujem tam aj výbornú pigmentáciu, ktorú by som pri týchto lícenkach naozaj zdôraznila. Treba s nimi pracovať totiž naozaj opatrne, v mojom prípade hlavne s tmavším odtieňom Desert Rose. Ak však štetec len ľahko o lícenku opriete, získate prirodzený efekt, ktorý vydrží celý deň. To je druhá vlastnosť, ktorá okrem pigmentácie tieto produkty vystihuje: skvelá výdrž! Tak ako si lícenku ráno nanesiem, tak isto ju večer odličujem.


Odtiene zľava: Juicy Peach, Desert Rose, Rosy Nude


Až na odtieň Rosy Nude, ktorý je matný (na fotkách v paletke v strede) sú všetky lícenky viac, či menej trblietavé/lesklé. Mne tento efekt vyhovuje, keďže rada pridám ešte aj rozjasňovač a celkovo mi efekt prejasnenej tváre nevadí, ale radšej na to upozorňujem, ak by niekto preferoval celomatné líčenie. 


S lícenkami som pripravila aj líčenie, aby ste videli, ako vyzerajú po aplikácii a taktiež vám chcem dať tip, ako ich môžete využiť na iný spôsob. V tomto líčení som použila odtieň Desert Rose od stredu líčok smerom na lícne kosti a odtieň Juicy Peach som použila netradične ako očné tiene. Nebojte sa použiť či už ten istý odtieň ako na líčka alebo iný aj na oči. Broskyňové aj staroružové odtiene vyzerajú na očiach veľmi prirodzene a sviežo. 



Aké lícenky používate najradšej vy?

Dajte mi tipy do komentárov! 

Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. Mne do oka hneď padla tá krásna paleta! Okamžite som si ju zamilovala :D A lícenky ani nevravím, sú fakt skvelé! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne sú tie lícenky :) skvelý produkt na blížiacu sa jar :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj :-) zaujal nás tvoj blog.
    Sme online obchod s dámskym oblečením
    Ak by si mala záujem s nami spolupracovať, prosím kontaktuj nás na info@manzara.sk

    prosím kontaktuj nás na info@manzara.sk
    http://www.manzara.sk/

    OdpovedaťOdstrániť