utorok 2. júla 2019

Sérum na riasy DiAngelo

Ak niečo naozaj rada skúšam, tak sú to séra na riasy. Spomínam si určite už na 3-4 značky, ktoré som mala možnosť vyskúšať a nikdy nepohrdnem skúsiť nejaké nové, ak sa mi zdá zdravotne bezpečné a kvalitné, samozrejme.

Tentokrát sa ku mne dostalo sérum na riasy českej značky DiAngelo, ktoré sa ale vyrába v Taliansku. Oproti séram, ktoré som skúšala v minulosti sa líši hlavne aplikátorom. Zvyknutá som bola na tenké štetčeky, pripomínajúce aplikátor na linky. Toto sérum na riasy má aplikátor penový, tým pádom o niečo hrubší a menej precízny. Pri aplikácii ale nikam nestekalo, nenaberalo zbytočne veľa produktu a dostalo sa len tam, kam treba.


Odporúčané nanášanie séra DiAngelo je dvakrát denne. Priznám sa, že ja som sérum používala väčšinou len večer, pretože ráno si na to v rýchlosti nespomeniem. Na oficiálnych stránkach sa ale uvádza, že oči je možné po 2 minútach od aplikácie bežne nalíčiť, takže ak ste poriadnejšie ako ja, tak môžete aplikovať bez problémov podľa návodu.


Samotné sérum dodáva riasam výživu, zlepšuje mikrocirkuláciu a tým stimuluje ich rast a spomaľuje vypadávanie. Na stránke značky DiAngelo nájdete rozpísané aj jednotlivé zložky aj s popisom, aká je ich funkcia.


Ja som sérum používala približne 2 mesiace a samozrejme som spravila fotky pred začatím používania a aj teraz po 2 mesiacoch.

Fotka pred začiatkom používania

Po dvoch mesiacoch používania


Mihalnice po nalíčení (použila som riasenku Unlimited od L'Oréal)



Efekt som po 2 mesiacoch používania 1x denne určite postrehla a v používaní plánujem pokračovať párkrát do týždňa, na udržanie a predĺženie trvania výsledku.

Máte skúsenosť so sérami na rast mihalníc aj vy?

Majte sa krásne!

1 komentár:

  1. Woooow, tak to je bomba. Asi by som na pravidelné používanie nemala veľmi trpezlivosť, ale tvoj výsledok je super. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť