štvrtok 12. decembra 2019

Tipy na vianočné darčeky pre ženy

Krásny deň prajem! Vianoce sú tu už za chvíľku a aj keď pre mňa osobne nie sú o darčekoch, tak samozrejme nejakú maličkosť rada darujem aj ja a keďže najväčšiu záľubu a prehľad mám v kozmetike, tak sú darčeky odo mňa často práve z tejto oblasti :) Preto som pre vás pripravila tento článok, aby som vám ukázala, aké produkty (nielen) k príležitosti Vianoc moje obľúbené značky ponúkajú a inšpirovala vás, ak ešte darčeky pre svojich blízkych nemáte. Tak poďme na to!


Vianočná kolekcia Kiehl's


Ak Kiehl's poznáte, určite viete, že každý rok prichádza v období Vianoc s limitovanou kolekciou obľúbených produktov vo sviatočne ilustrovanom dizajne. Tento rok tomu nie je inak a vybrané produkty dostali rozkošné obaly, ktoré navrhla fínska grafička Janine Rewell. Môžete vyberať z overených prípravkov na pleť ako Ultra Facial Cream, Midnight Recovery Concentrate (krém aj toto sérum používam najradšej a recenziu na ne nájdete TU) alebo Calendula Toner. Na telo sa v kolekcii nachádzajú peelingové mydlá, telové scruby, mlieka alebo našľahané maslá. A ak by ste hľadali nejakú maličkosť, tak odporúčam balzamy na pery!


Limitovaná zimná edícia Yves Rocher


Ani francúzska značka Yves Rocher nepremeškala šancu a vydala dve kolekcie zimných produktov, jednu s vôňou mandlí v červených obaloch a druhú, zelenú, ktorá vonia po pomarančoch a cedrovom dreve. Kolekcia je naozaj rozmanitá a nájdete v nej produkty starostlivosti o telo ako sprchové gély, oleje, telové mlieka, mydlá a dokonca aj kúpeľové bomby alebo sviečky. Výber je teda naozaj široký a dizajny elegantné a vhodné pre všetky vekové kategórie.


Produkty Weleda Skin Food


Ak sledujete môj blog a instagram dlhšie, tak vám určite neuniklo, že som s touto radou od Weledy naozaj veľmi spokojná a používam ju priebežne počas celého roka (recenzia celej rady TU). Ak máte vo svojom okolí niekoho, kto má rád prírodnú kozmetiku, rastlinnú vôňu a hlavne silnú hydratačnú schopnosť, tak z produktov Skin Food bude nadšený! Ja mám najradšej balzam na pery v tube a telové maslo!


Dekoratívna kozmetika Pupa Milano


Aby som vám nedávala tipy len na produkty zo starostlivosti, tak samozrejme tu nemôže chýbať ani dekoratívna kozmetika, ktorou určite vždy potešíte hlavne mladšie ročníky. Mňa opäť zaujala ponuka značky Pupa Milano, ktorá má krásnu kolekciu Gold me! z ktorej odporúčam hlavne bronzové metalické očné linky! Vyzerajú nádherne samostatne aj s tieňmi, majú super pigmentáciu a vydržia celý deň. V rovnakej limitke sa nachádza aj rozjasňovač, ktorý obsahuje množstvo trblietok a na pleti je naozaj neprehliadnuteľný, takže na vianočné a novoročné večierky bude ideálny. Ak by ste nechceli kupovať jednotlivé produkty, tak v ponuke sú samozrejme aj paletky, tentokrát napríklad rozkošná kolekcia v podobe veľryby. Tieto paletky by som však smerovala skôr dievčatám/ženám, ktoré s líčením ešte len začínajú a ocenia rôzne produkty v jednom balení.



A aby som nezabudla! Môj blog nedávno prekročil počet zhliadnutí 500 000, za čo vám veľmi pekne ďakujem! Všetkým, ktorí sa na blog vraciate a aj tým, ktorí tu zablúdia náhodne a nájdu tu pre seba niečo zaujímavé :)

A ako ste na tom s darčekmi vy?

Čo ste tento rok vybrali? 

2 komentáre:

  1. tieto vecičky by ma určite potešili :P ja som si pred dvomi mesiacmi porodila dieťa, takže každý dostane odomňa jeho fotku :D nemám čas ani energiu behať po obchoodch :D

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náhodou, to je super darček! Takéto osobné vždy najviac potešia :))

      Odstrániť