nedeľa 14. marca 2021

Líčenie s Natasha Denona Mini Zendo palette

Ahojte! Ako som vám sľúbila v recenzii paletky Natasha Denona Mini Zendo, pripravila som si pre vás článok, v ktorom vám ukážem dva rozličné typy líčenia, ktoré len s pomocou piatich tieňov obsiahnutých v paletke ľahko vytvoríte. Jeden look je komplexnejší a snažila som sa pri ňom využiť všetky farby. Druhý je jednoduchší a zvládnete ho doslova za pár minút. Tak poďme na to!

V prvom líčení som sa inšpirovala líčením, ktoré s touto paletkou vytvorila sama Natasha Denona. Do očného oblúka som naniesla tieň Bare a následne som ho stmavila odtieňom Uncovered. Na pohyblivé viečko som naniesla prstom trblietavý tieň Dazz. Linky som vytvorila pomocou tenkého štetca a odtieňa Stark a do vnútorného kútika som aplikovala striebristý tieň Stripped. 




Druhé líčenie je vytvorené pomocou tieňov Bare, Stark a Dazz. Svetlejší matný tieň Bare som aplikovala do oblúku a roztieňovala do stratena. Na pohyblivé viečko som naniesla tmavý baklažánový odtieň Stark a postup som opakovala aj pod líniou spodných mihalníc. Vnútorný kútik som potom už len jemne rozjasnila pomocou tieňa Dazz. K tomuto líčeniu som sa rozhodla pre viac smokey look aplikovať ešte tmavohnedú ceruzku do vnútornej linky oka. Hotovo!



Ktoré z týchto líčení by ste vyskúšali radšej?

Majte sa krásne!

3 komentáre: