štvrtok 6. apríla 2017

Inšpirácia na jarné líčenie

Ahojte! Už dlho tu nebol post čisto s líčením a keďže nám už začala jar, tak som sa rozhodla ukázať vám líčenie, ktoré sa podľa mňa na toto obdobie ideálne hodí a dúfam, že vás ním aspoň trošku inšpirujem! (Mohli ste ho už vidieť vo videu TU).

Mne sa jar spája automaticky s farbami a tentokrát budú hrať hlavnú rolu broskyňové očné tiene (vlastne nie, ja som na oči použila lícenku :)) a výrazný svietivo červený rúž Sleek Matte Me v odtieni Rioja Red. Oči som doplnila ešte perleťovým a hnedým tieňom z paletky Chocolate Bar od Too Faced, hnedou ceruzkou Mary Kay a riasenkou Dermacol Mega Lashes Dramatic Look.






Siahate aj vy s príchodom jari po farebnejších odtieňoch?

Majte sa krásne!

9 komentárov:

  1. Líčení očí se mi moc líbí. Ty rty jsou na mě moc výrazné, ale někomu tato barvička sluší. Celkově krásné líčení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám v jari ten problém, že sa príliš nemaľujem, keďže mám alergiu :/
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je potom jasné, že sa tomu treba prispôsobiť.. ale vodeodolné produkty by to mohli zvládnuť :)

      Odstrániť
  3. krásne jemné oči a výrazné pery, skvelá práca :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vydarené líčenie :) Ten rúž má fakt dokonalú pigmentáciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektní.. Já jsem teď dělala inspiraci na podobné líčení :-) Moc ti to sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za krásne komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť