streda 18. septembra 2019

Inšpirácia na jesenné líčenie

Meníte svoje líčenie v závislosti od ročného obdobia? Na jar jemné, v lete pestré, na jeseň a v zime výrazné a tmavšie? Ja sa v základe líčim celý rok podobne, ale s prichádzajúcou jeseňou ma to predsa len vždy ťahá k červeným, bordovým či hnedým odtieňom viac ako inokedy. A vôbec sa nesťažujem! Tieto farby v líčení totižto zbožňujem a cítim sa v nich veľmi dobre.

A tak som si v tejto súvislosti pripravila pre vás aj inšpiráciu (dúfam, že nie poslednú) na líčenie, ktoré v tomto období preferujem. Samozrejme, že takto výrazne sa nelíčim každý deň, na to bohužiaľ nemám čas, ale ak sa niekam chystám, tak si dám na líčení rada záležať. 


Očné tiene, ktoré som použila, sú kombináciou odtieňov z paletky Hot Flame od Pupy a mono tieňu Chanel v bordovom odtieni, ktorý je zo staršej limitky. Bordovohnedú ceruzku na vytvorenie linky som naniesla aj na vnútornú linku oka, čo nemusí sedieť každému (u niekoho by to mohlo pôsobiť dojmom začervenaných očí), ale mne sa tento detail k líčeniu hodil. Riasenka L'Oréal Unlimited, ktorú som použila, je momentálne jedna z mojich najobľúbenejších. 


Pri tomto líčení som skúšala aj novinku od Mary Kay dvojfázový dlhotrvácny rúž v troch odtieňoch. Výrazná červená, tmavá fialová a tehlová (ktorá je trochu klamlivo pomenovaná ako rose), ktorú vidíte aj na mne. Rúž a trvácny lesk, ktorý sa naňho nanáša, sú samostatne balené a pri kúpe dostanete ešte prípravok, s ktorým tento rúž ľahučko odlíčite. Výdrž je naozaj slušná a odtiene na jeseň a zimu ideálne. 





Čo na toto líčenie hovoríte?

A ako sa zvyknete v jesennom období líčiť vy?

Majte sa krásne!

4 komentáre: