štvrtok 8. septembra 2022

Žehlička na vlasy Remington Advanced Colour Protect

Krásny deň vám prajem! Tému vlasy som aj v minulosti rozoberala na blogu minimálne, keďže ich úprava ma nijak zvlášť (narozdiel od líčenia) nebaví. Väčšinou ich nechávam v prirodzenej vlnitosti žiť si svojím životom. Sú ale dni, prípadne príležitosti, kedy si ich upraviť chcem. Na to najčastejšie využívam žehličku, ktorú používam nie len na vyrovnávanie vlasov, ale aj na jemné a hlavne prirodzené vlny. 

Moja pôvodná žehlička sa už blížila k prvému dvojcifernému jubileu a jej funkčnosť už nebola 100%-tná, takže som sa začala pozerať po jej náhrade. Nakoniec padla voľba na Remington Advanced Colour Protect, na ktorú som našla skvelé recenzie. Kupovala som ju na Zalando Lounge, kde stála o polovicu menej oproti klasickým elektro eshopom. Nakupovala som tam prvýkrát a určite odporúčam pozrieť, nie je to len módny outlet, ale nájdete tam často aj aktuálne kolekcie za polovičné ceny, bytové doplnky, elektroniku, obuv... Doručenie v mojom prípade trvalo cca 2 týždne, ale o odhadovanom čase budete vždy predom informovaní pri konkrétnej objednávke.


Poďme ale k samotnej žehličke. Vďaka špeciálnej technológii sú keramické plochy napustené bambuckým olejom a UV filtrami (znie to ako sci-fi, ale technológie zjavne pokročili, hah) a tie ochraňujú vlasové vlákno a farbu aj pri častom používaní. Nahriatie žehličky trvá 15 sekúnd a samozrejme si môžete sami regulovať teplotu (od 150 do 230 stupňov), ktorú vidíte na digitálnom displeji. Dokonca má funkciu, vďaka ktorej sa po 60 minútach automaticky vypne, čo je super pre tie z nás, ktoré hneď po tom, ako odídu z domu rozmýšľajú, či ju vytiahli zo zásuvky :))

Súčasťou balenia je aj obal s krásnym dizajnom, do ktorého môžete vložiť žehličku, aj keď je ešte teplá. A oceňujem aj veľmi dlhý kábel. A len pripomenutie na záver, nezabúdajte na tepelnú ochranu vlasov pomocou na to určených prípravkov, z dlhodobého hľadiska to robí naozaj veľký rozdiel!



Ako si najčastejšie vlasy upravujete vy?

Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára