piatok 29. novembra 2013

GOSH CC Cream - 02 Ivory

Ahojte! Po dlhšej dobe tú máme opäť recenziu na výrobok od mojej najobľúbenejšej značky GOSH. Tentokrát vám bližšie ukážem ich novinku - CC Cream. CC znamená color correcting, teda farebne prispôsobujúci a pleť zjednocujúci krycí krém. CC Cream od GOSH obsahuje výťažok zo zrelých plodov rastliny Wu-Zhu-Yu, podporuje mikrocirkuláciu a zmierňuje nejednotný tón pleti. Dostupný je v štyroch odtieňoch: 01 Porcelain, 02 Ivory, 03 Sand, 04 Natural.

Ja som mala možnosť testovať odtieň 02 Ivory. Bola som celkom prekvapená, aký je svetlý, pretože oproti odtieňu 02 BB creamu GOSH je to skutočne rozdiel. Takže usudzujem, že odtieň 01 CC Creamu bude vhodný aj pre tie najbledšie typy, ktoré majú často problém nájsť vhodný odtieň. Mne odtieň 02 na zimu sedí perfektne, takže ho používam dennodenne. Nanášam ho na vyčistenú pleť bez krému, keďže mne jeho hydratácia postačuje. Krytie je slabšie až stredné, pleť dokáže zjednotiť a prekryť jemné začervenanie, ale na výraznejšie nedostatky je potrebné použiť ešte korektor. Ja mám radšej prirodzenejší vzhľad, než silné krytie, takže mne táto vlastnosť vyhovuje. Zvyknem ho už len prepudrovať a tak mi vydrží pekná pleť až do večera. Obsahuje SPF 10 a je bez oleja. Objem 30 ml. Cena vo Fann momentálne 10 €.



02 Ivory


vľavo - bez CC Creamu
vpravo - použitý CC Cream

Celé líčenie - na tvár som použila ešte púder a líčka, fotka ale vyzerá tak vyhladene preto, že sa tu nejak automaticky upravujú a ja neviem, čo s tým :/

Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. Priznam sa, ze kym som nesledovala tvoj blog znacku Gosh som vzdy tak akosi obchadzala, teraz sa na nu vsak rada zajdem pozriet, na tomto CC-cku sa mi paci najma to, ze teda ponuka aj svetlesi odtien, ktory ja naozaj naozaj potrebujem, kedze som v zime ako Snehulienka. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je skvelyyy odked y ho mam iny som na tvari nemala!:)

    OdpovedaťOdstrániť