streda 4. decembra 2013

Trblietavá mint manikúra

Ahojte! Dnes vám ukážem druhý lak od značky Melia Silver v odtieni K504 (prvý ste mohli vidieť TU). Tentokrát som ním nelakovala všetky nechty, ale použila som ho len na osvieženie manikúry. Na všetky nechty som nalakovala dve vrstvy laku v mintovom odtieni, na dva nechty som naniesla ešte dve vrstvy spomínaného laku a jeden necht som ešte ozdobila bielym lakom. Mne sa táto kombinácia veľmi páčila, mint farbu milujem takmer na všetkom, takže mňa nemohla sklamať :)

PS: V piatok ma čaká moja prvá vysokoškolská skúška, tak držte palce, nech je úspešná a nech som namotivovaná na tie ďalšie! :D







Melia Silver K504
Oriflame Neo Chic Mint Pear
Essence Top Sealer
+
GS podkladový lak
Oriflame biely zdobiaci lak


17 komentárov:

  1. Snad to nebude zniet velmi divne, ale ja si ta prosim na doma, aby si ma kazdy den mohla malovat, robit mi manikuru a vlasy! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah zlatá <3 A ty mi budeš radiť, čo si obliecť, dohodnuté? :D

      Odstrániť
  2. Krásné!! Povedené.:) přesně inspirace pro mě! :)
    Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvely vyber farieb :) krasne nafotene a uzasna manikura :)

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásná manikúra :) a máš prostě nádherné řasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekné :) Páči sa mi ten trblietkový lak

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dufam ze ti skuska dopadla rovnako dobre ako sa ti vydarila tato manikura :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nechty sú krásne :) A držím palce na tú skúšku :)
    GIVEAWAY: http://karinvirag.blogspot.sk/2013/12/i-vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem všetkým za krásne komentáre, urobili ste mi radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť