sobota 1. marca 2014

GOSH Darling Lashes

Ahojte! Možno ste už v parfumériách Fann zaregistrovali novinky od GOSH - nové odtiene rúžov na pery a riasenku GOSH Darling Lashes Extreme Volume Mascara. Práve o nej vám dnes napíšem niečo viac. Obal je podľa mňa veľmi vydarený a hodí sa mi aj k názvu. Najzaujímavejšou časťou produktu je určite kefka, ktorá ma veľmi zvláštny tvar. Z jednej strany sú štetinky úplne krátke a na druhej dlhé a uložené na riedko. Tento typ rozloženia má slúžiť na dokonalé rozdelenie a zvýraznenie rias. S kefkou sa pracuje dobre, ale treba si na ňu zo začiatku trochu zvyknúť. Ja najprv používam kratšiu stranu a potom riasy ešte rozčešem tou dlhšou, ale každému môže vyhovovať iný postup :) Riasy sú po aplikácii výrazne predĺžené a získajú aj na objeme, aj keď vyslovene objemovou riasenkou by som práve túto nenazývala. Podľa mňa je skôr celkovo zvýrazňujúca. Farba je klasická čierno-čierna, drží celý deň, neopadáva, nerozmazáva sa a večer vyzerajú riasy tak isto ako ráno. Za mňa ju určite odporúčam!

Objem 10 ml, vyrobená v Dánsku.
Cena v e-shope Fann je 9 €.







Ako sa vám páči? Používate aj vy nejaké riasenky od GOSH?

Majte sa krásne!

13 komentárov:

  1. Na to, že kartáček nevypadá nic extra, ti dělá naprosto fantastické řasy!!! Investice do ní se určitě vyplatí, takže jak mi nějaká řasenka dojde, ráda tuto vyzkouším :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som bola k tej kefke najprv skeptická, ale naozaj sa osvedčila :) Tak dúfam, že keď ju vyskúšaš, tak budeš aj ty spokojná :)

      Odstrániť
  2. Páni, udělala ti neskutečně krásné řasy!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prosim ta ty si riasy este nejak natacas?
    ja pouzivam tu ruzovu catchy eyes sa to tusim vola :) a je fajn, ale na dior nema :)
    ale na tvojich ociach vyzera super aj blato podla mna :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nie nenatáčam, nepoužívam na nich nič, len riasenku :) Catchy Eyes je jedna z mojich najobľúbenejších vôbec! Naopak Dior na mňa dojem neurobil... ale iný typ by mi možno sadol :)

      Odstrániť
  4. no ja taketo vymyslance kefkove moc nemusim...no tebe spravi pekne mihosky vsetko, ved to vsetci co ta sledujeme vieme ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kvôli tebe raz spravím aj recenziu na nejakú nemožnú špirálu čo doma mám, aby som to vyvrátila! :DD

      Odstrániť
  5. No páni, tak do tohohle kartáčku bych teda rozhodně neřekla, jak skvělé řasy bude dělat. Vážně paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky bych to teda od kartáčku nečekala, že tak krásně prodlouží, vypadá to skvěle.. Holt ne každá řasenka prodlouží i zahustí, proto většinou používám alespoň dvě..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Najprv, keď som videla tú štetinku, som sa zľakla, ale urobilo ti to krásne riasy. No to by ti urobilo naozaj asi všetko. :) Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hmm... zaujímavý hrebienok, na prvý pohľad by som vôbec nepovedala že vyčaruje tak dokonalé riasy aké som ešte asi ani nevidela :) Ak my dôjdu zásoby rozhodne ju vyskúšam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Even just enough mascara! You're a beautiful girl, no need to make up <3

    OdpovedaťOdstrániť