piatok 23. februára 2018

Urban Decay: obľúbené produkty na oči

Ahojte! Na dnešný článok som sa už veľmi dlho tešila a verím, že rovnako poteší aj vás! Myslím, že kozmetika Urban Decay má naozaj čo ponúknuť a aj keď mám vo svojej zbierke len zlomok z ich produktov, tak patria medzi moje naozaj obľúbené a preto sa chcem dnes podeliť o ne aj s vami, aby som vám prípadne uľahčila rozhodovanie alebo vnukla inšpiráciu!


Značka Urban Decay prezentuje krásu na hrane, je pre ženy, ktoré chcú prostredníctvom líčenia vyjadriť kým sú a neboja sa experimentovať. Samozrejme, v sortimente ale nenájdeme len šialené farby a nezvyčajné textúry, ale aj nenápadnú klasiku, ktorá sa zíde každej z nás. Veď predsa celosvetovo obľúbené paletky Naked sú pod záštitou práve Urban Decay a ich názov hovorí sám za seba, že v tomto prípade naozaj nejde o nič, čím by ste pútali pozornosť už z diaľky. 



Dnes sa zameriam výlučne na oči a v budúcnosti bude určite aj článok zameraný na Urban Decay produkty na pery. Začneme paletkami, ktoré lákajú asi najviac ľudí.


Z "klasických" paletiek Naked nevlastním ani jednu. Obe, ktoré používam, sú matné a jedná sa o Naked Basics 2 a Naked Ultimate Basics.


Naked Basics 2 som si priniesla z výletu v Bordeaux, pretože sa mi páčilo jej studené zloženie odtieňov a až 4 tiene, ktoré sa dajú použiť na tieňovanie prechodov pri líčení očí. Prvý najsvetlejší tieň ako jediný obsahuje jemnučký lesk, čo mi vôbec neprekáža, keďže ho používam najčastejšie pod obočie a vďaka jemnému lesku pekne odráža svetlo a pôsobí plasticky. S najtmavším zvládnete spraviť aj dymovú očnú linku alebo jednoducho zvýrazniť vonkajší kútik. Všetky Urban Decay tiene sa ľahučko tieňujú, jednoducho sa rozotierajú a neopadávajú.



Naked Ultimate Basics je paletka taktiež matná (okrem prvého tieňa), zložená z tieňov v dvoch radoch. Prvý rad obsahuje tóny studené, od telovej, cez mauve až po tmavú vínovú a v druhom rade sú prvé 4 odtiene v teplých tónoch do hneda a paletka je zakončená šedým a čiernym tieňom. S tieňmi vytvoríte aj komplet matné líčenie alebo ich taktiež môžete použiť ako základné prechodové/podkladové tiene, prípadne tmavšie odtiene využiť pri dymovom líčení. V paletke je tiež zrkadlo ako aj v Naked Basics 2, ale v tejto je naviac aj štetec, ktorý síce nie je úplne nepoužiteľný, ale ja preferujem štetce vlastné. 





O trblietavej paletke Moondust som písala v samostatnej recenzii TU, takže si ju môžete prečítať pre podrobnejšie informácie aj fotky. Líčenie s ňou nájdete v tomto článku


Paletkami to ale rozhodne nekončí! Produktov na oči mám od Urban Decay obľúbených ešte dosť, tak poďme spoločne na to!


V ponuke Urban Decay sú okrem paletiek aj mono očné tiene v nádherných obaloch. Dostupné sú v rôznych efektoch, či už matné, metalické alebo trblietavé. Ak naozaj túžite len po určitom odtieni alebo bežne pri líčení používate jeden tieň a nechce sa vám ťahať so sebou celé paletky, tak je to určite dobrá voľba. 



Ja mám odtieň Riff, čo je veľmi zaujímavá okrová hnedá s drobnými trblietkami, ktoré ale na oku viditeľé nie sú. Veľmi pekne vynikne aj samostatne na celom viečku alebo sa ľahko kombinuje aj s inými farbami. Druhý odtieň má názov Black Out a je to čierno-čierna farba, v ktorej by ste miniatúrne trblietky našli tiež, ale používať by ste ho mohli pokojne ako matný tieň, keďže na očiach sú nebadateľné. Oba tiene sú perfektne pigmentované, povedala by som, že viac ako tiene v paletkách. Na viečku majú sýte farby a ľahko sa rozotierajú. 



Pre mňa k používaniu očných tieňov patrí neodmysliteľne aj nanesenie bázy pod tiene. Bez tohto kroku si už líčenie neviem predstaviť, keďže viečka sa mi dosť mastia a všetky tiene by sa mi bez bázy za krátku doby zliali do čiarok. Podklad pod tiene Urban Decay Primer Potion v odtieni Minor Sin má telovú farbu a jemnú perleť, takže je vhodný hlavne pod metalické, trblietavé tiene. Niektorí ľudia ho zvyknú používať aj samotný, pre prirodzený rozjasnený vzhľad očí. 


Nanáša sa jednoducho pomocou penového aplikátora a očné tiene mi s ním vydržia v dobrom stave asi 8 hodín, takže účel pre mňa určite plní. 



Očné linky sú v sortimente zastúpené naozaj veľkým množstvom farieb a efektov. Medzi moje najobľúbenejšie patria linky Heavy Metal, ktoré by som mala najradšej všetky! Dajú sa nanášať samostatne, cez akúkoľvek farebnú/čiernu linku, do stredu viečka, vnútorného kútika... Spôsobov je naozaj veľmi veľa! O tejto linke som podrobnejšie už písala TU a nájdete tam s ňou aj líčenie :)


Ďalšou vecou, kvôli ktorej nedám na UD dopustiť, sú ich ceruzky na oči 24/7 Glide-On Eye Pencil. Pre mňa je pri väčšine značiek nereálne spraviť si s ceruzkou na oči linku, pretože ju mám zvyčajne do niekoľkých minút otlačenú na viečku. S týmito ceruzkami sa to ale nedeje a môžem ich pokojne nosiť ako klasické linky alebo vo vnútornej linke oka a vždy držia perfektne. Konzistenciou sú mäkkšie a ľahko sa s nimi kreslí. 




Odtiene Goldmine, Woodstock (môj favorit), Oil Slick. 


Aké by to bolo líčenie očí bez riasenky? Urban Decay Perversion Mascara má klasickú kefku, kvôli ktorej som bola voči nej spočiatku skeptická, pretože preferujem tie s gumenými štetinkami. V poslednej dobe som si ju ale obľúbila, riasy oddelí, predĺži aj zahustí a hlavne sa celý deň nepohne z miesta, takže opadávanie ani rozmazávanie s ňou nehrozí.



A efekt robí krásny, čo poviete?

PS: Všetky produkty Urban Decay sú u nás dostupné v parfumériách Douglas.


Budem rada, ak mi napíšete, aké produkty Urban Decay sú vaše obľúbené!

Rady skúšate aj odvážnejšie farby alebo sa držíte skôr nenápadných odtieňov?

Teším sa na komentáre!

5 komentárov:

  1. Paletky Naked jsou úžasné a ta řasenka vypadá fakt skvěle!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš pravdu, že paletky ľudí lákajú najviac... teda aspoň mňa určite :D a snimi aj tie ich Potion bázy pod tiene... inak musím povedať, že ma väčšina produktov od UD akosi nezaujala, ale tie Nakedky by som chcela asi všetky :))

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každý si tam nájde svoje :) Mňa lákajú hlavne všetky trblietavé a glitrové veci :D

      Odstrániť
  3. Thank you for sharing information. Wonderful blog & good post.Its really helpful for me, waiting for a more new post. Keep Blogging!

    best hair and spa services in lucknow

    best bridal makeup parlour

    party makeup in lucknow

    OdpovedaťOdstrániť