utorok 20. februára 2018

Výnimočnosť v nedokonalosti

Ahojte! Pri písaní dnešného článku som sa sama seba spýtala jednu otázku a chcem, aby ste to urobili aj vy.

Čo je na mne jedinečné? Iné? Zvláštne?

Veľa ľudí možno začne rozmýšľať nad niečím, v čom vynikajú, sú lepší od ostatných. Dá sa na to ale pozrieť aj z úplne inej stránky. Výnimoční sme aj vďaka tomu, čo na sebe možno úplne nemáme radi, na čo sa zvykneme sťažovať, čo schovávame. Keď si ale uvedomíme, že práve toto sú veci, ktoré nás od ostatných odlišujú a vďaka čomu sme my naozaj MY a nikto iný, tak ich začneme vnímať ako nutnú súčasť našej osobnosti a zjavu a začneme ich nie len tolerovať, ale mať dokonca radi. A ak svoje "nedostatky" začnete vidieť ako prednosti, tak nikto iný vás už nebude vedieť presvedčiť o opaku!

A ako je to u mňa? S akým navonok nedostatkom som sa naučila žiť a mať ho na sebe dokonca rada? Sú to moje oči. Čo je na nich zvláštne? Samo o sebe nič, keby sa na ne pozeráte samostatne, ale keď sú vedľa seba, tak ich delí samozrejme istá vzdialenosť, ako každé iné oči. U mňa je tá vzdialenosť ale o niečo (o niečo viac) väčšia. Takže áno, mám oči dosť ďaleko od seba. Keď som na to prišla, respektíve keď mi to asi v 13-tich môj otec povedal (dovtedy som si to naozaj neuvedomovala), tak som neskôr začala rozmýšľať, ako sa budem líčiť, aby vyzerali bližšie, či je vhodné používať svetlé tiene do vnútorného kútika, ktoré ich ešte viac oddialia, či sa môžem fotiť priamo spredu, keď je to práve vtedy naviac vidieť.


A viete čo? Zistila som, že ľudia si to väčšinou ani nevšimnú, ak ich na to sama neupozorním, takže z toho mi vyplýva, že svoje nedostatky riešime väčšinou veľmi zbytočne a iným ľudom len málokedy prídu také zjavné. Ja som ale za každú srandu, takže momentálne na to sama upozorňujem veľmi rada, lebo z toho plynú vtipné narážky, či vôbec vidím obraz vcelku alebo ho mám v strede predelený, na čo ja odpovedám, že je to práve výhoda, lebo vidím takmer za roh! A moje spriaznené zviera sa na základe toho stal tento sympatický žralok :D

Takže čo si z toho vziať? Ak sa vám na sebe niečo nepozdáva, neskrývajte to, bavte sa o tom (na tom) a vedzte, že každý jeden človek má niečo zvláštne, na základe čoho je jedinečný!


V čom spočíva vaša jedinečnosť a čo vás od ostatných odlišuje? Budem rada, keď mi to napíšete v komentároch a taktiež ak sa o to chcete podeliť a inšpirovať ostatných, tak od marca bude na stránkach dm drogerie prebiehať jarná beauty kampaň s heslom #vjedinecnostijekrasa. Naviac budete môcť vyhrať premenu zameranú na zvýraznenie vašej jedinečnosti, kde sa o vás postará megašikovná vizážistka Barborka Yurkovič a odborníci zo Zootu! Tak to sledujte! :)

11 komentárov:

  1. Je pravda, že kdyby jsi to nenapsala, vůbec bych si toho nevšimla, ale i tak ti to moc sluší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa na to ľudia potom viac zamerajú :) A ďakujem!

      Odstrániť
  2. Já si toho teda nevšimla ani když jsi to napsala:D. Máš nádherné oči! Já mám zase velký nos a gigantickou jizvu na zádech (na tý teda nemůžu najít nic hezkého, ale za těch patnáct let už jsem si na ní zvykla:D).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha :D Ďakujem! Jasné, na niektorých veciach človek možno nenájde nič pekné, ale brať ich ako súčasť a byť s nimi ok je tiež dôležité :)

      Odstrániť
  3. :D tak toto je zatiaľ tvoj najlepší článok! :) veľmi milý, úprimný a ja som sa po celý čas čítania usmievala :) keď som si prečítala, že oči, tak pozerám, že to ako prečo? :D ja práveže oči na tebe považujem za najkrajšie :) a úprimne, vôbec som si nevšimla že sú ďalej od seba..je to naozaj tak ako píšeš, že niekedy sa tým trápime len my, a druhý si to ani nevšimnú, prípadne to považujú za naše plus :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za kompliment teda! :D :)) Je to veru tak, že ľudia svoj vzhľad riešia často až príliš zbytočne :))

      Odstrániť
  4. Presne ako pišu mnohi, nikdy som si toto neuvedomila na tebe. A vlastne kladiem si otázku, čo je zlé na očiach daleko od seba??? Na základe čoho sa určuje, že su oči daleko od seba, alebo blizko, či normálne pri sebe??? Čo je vlastne merítkom?

    OdpovedaťOdstrániť