štvrtok 23. augusta 2018

Urban Decay Born to Run palette - recenzia a líčenie

Ahojte! Po minulom cestovateľskom článku si dáme dnes pre zmenu recenziu na jednu kozmetickú novinku, na ktorú som sa osobne veľmi tešila a som z nej nadšená doteraz! Tak poďme sa na ňu pozrieť spoločne!


Urban Decay Born to Run je nová kolekcia produktov, ktoré obsahuje okrem palety tieňov, o ktorej vám dnes napíšem, aj rúže, ceruzky na oči a fixačný sprej. Práve táto paletka je určite najvýraznejším produktom celej kolekcie a ako názov napovedá, má byť ideálna pre ľudí neustále v pohybe a na cestách, keďže si pomocou jednej palety vytvoríte akékoľvek líčenie, od toho nude až po ultra smokey.



Balenie palety je plné cestovateľských fotiek, ktoré ju pekne odlišujú od ostatných Urban Decay paletiek, ktoré mám doma. Vnútri sa nachádza 21 tieňov v troch radoch a veľké zrkadlo. Som rada, že tam nie je žiadna prehriadka s aplikátorom, ktorá aj tak väčšinou len zbytočne zaberá miesto a prášia sa do nej tiene. Paleta sa zatvára na magnet, takže sa netreba báť vylomených nechotv a osúchaného laku :) Magnet je ale dosť silný na to, aby sa paleta samovoľne pri cestovaní neotvorila.


Farebná škála je naozaj široká a od svetlých a rozjasňujúcich odtieňov prechádzajú farby cez burgungy, hnedé a oranžové až po metalické zelené, fialové, modré a čierne. Oceňujem prítomnosť matných hnedých tieňov, ktoré sú základom pre mnohé líčenia a hlavne odtieň Weekender je skvelou prechodovou farbou.




Mojimi najobľúbenejšími tieňmi sa zatiaľ stali Stranded a Blaze, ktoré sú krásne vo vnútornom kútiku aj na pohyblivom viečku pri spoločenských líčeniach a ak ich nanesiete na celé viečko, máte jednoduché a pirtom efektné denné líčenie. Z metalických tieňov má veľké využitie odtieň Smog a Drift, ktoré majú zaujímavé odlesky a skvelo vyzerajú cez čiernu rozmazanú linku, čím vytvoríte jednoduché smokey eyes.


Ako vidíte na swatches, pigmentácia (v jednej vrstve bez podkladu) je naozaj skvelá. Jedine odtieň Hell Ride sa mi zdá o niečo suchší a menej pigmentovaný. S tieňmi sa na viečku pracuje jednoducho a prášia minimálne, takže s používaním nemám žiadne problémy.


Prvé líčenie, ktoré som s paletou Bor To Run vytvorila je kombináciou hnedej a metalickej zelenej. Používala som odtiene Weekender a Riff do záhybu oka, na pohyblivé viečko Big Sky a do vnútorného kútika Blaze. K tomuto líčeniu sa mi žiadala výraznejšia linka, ktorá s metalickými tieňmi pekne kontrastuje a aby toto líčenie dostalo ten správny letný šmrnc, použila som aj výrazný fuchsiový rúž.







Zaujala vás táto paletka rovnako ako mňa?

A čo hovoríte na takéto farebné líčenie?

Majte sa krásne!

6 komentárov:

  1. tak tá paletka je mega! :) od balenia až po výber farieb tieňov sa mi veľmi páči. a keďže som videla líčenie aj naživo, tak môžem len potvrdiť že bolo krásne, letné a farebné :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si zlatíčko! :)) A áno, paletka je farebne zložená perfektne!

      Odstrániť
  2. Akože tá paletka je neskutočne krásna! Asi prvá od Naked-iek, ktorá ma naozaj zaujala ♥ Veľmi pekné líčenie si s ňou vytvorila!

    C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Domi ♥ A súhlasím, je univerzálna a pritom tými farbami výnimočná a naozaj krásna :)

      Odstrániť