štvrtok 30. augusta 2018

Dermacol 16h Lip Colour - nové odtiene recenzia

Ahojte! Fotky na dnešnú recenziu ma veľmi bavilo fotiť a tak isto aj samotné produkty skúšať, lebo viem, že aj vy ich máte v obľube a určite vám takáto názorná ukážka odtieňov na fotkách padne vhod! Reč je o nových odtieňoch známych rúžov Dermacol 16h Lip Colour!


Keď som sa dozvedela, že Dermacol uvádza nové odtiene, hneď som vedela, že je to super krok, pretože doposiaľ bol výber farieb u týchto rúžov podľa mňa nedostatočný, čo bola veľká škoda vzhľadom na to, aké sú skvelé! O to viac ma potešil balíček naživo, keď som videla, aké odtiene sa rozhodli do ponuky zaradiť. Sú medzi nimi totiž nádherné farby, bežne nositeľné, extravagantné, svetlé, tmavé... Vybrať si podľa mňa naozaj nebude problém, teda vlastne áno, ak sa budete chcieť rozhodnúť len pre jeden :))


Tak, ako vidíte na fotkách, tieto rúže sa skladajú z dvoch častí. Farebnej, teda samotného rúžu a bielej, ktorá predstavuje balzam. Ak si aplikujete len krok jedna, získate tým po zaschnutí matný efekt a pokojne môžete nechať rúž takto (väčšinou ho tak nosím aj ja). Ak by sa vám ale zdalo, že vás rúž napríklad vysušuje alebo by ste chceli mať vláčnejší pocit, tak môžete naniesť krok dva, teda tekutý balzam na pery. Naozaj to pôsobí skôr ako balzam a aj lesk, ktorý tym pery získajú, je decentný a nelepivý, takže aj s touto druhou vrstvou sa mi celkový výsledok veľmi páči. 


Čo vás určite najviac zaujíma, je výdrž. Tá je naozaj výborná a bez váhania sú to najlepšie držiace rúže, čo doma mám. Dôležité je ale nanášať ich v tenkej vrstve a nevrstviť ich. Ideálne je vykresliť si celú spodnú peru, otlačiť na vrchnú a hore už len dokresliť kontúry. Aspoň tak sa to najviac osvedčilo mne. Takto mi vydržali aj 12 hodín, do čoho spadalo samozrejme aj jedlo a pitie. Môže sa samozrejme stať, že od vnútorného okraju pier začnu pomaly ubúdať. Pri svetlých odtieňoch to takmer nevidieť, ale pri tých tmavších je to viditeľnejšie. Vtedy odporúčam naniesť balzam na druhej strane, ktorý farbu opticky zjednotí a nie je to tak viditeľné. Určite sa vám ale pri žiadnej farbe nestane, že po jedle vám ostane na perách len kontúra, ako sa to pri bežných rúžoch môže vyskytnúť. 


Aplikátor je klasický penový na oboch stranách. Pracuje sa s ním dobre a konzistencia rúžu je akoby krémovo-vosková, počas aplikácie veľmi príjemná. A čo je výborné, tak ani po aplikácii balzamu sa výdrž nezníži a rúž sa stále nikam neotlačí a neobtrie.

Nižšie uvidíte na perách jednotlivé odtiene. Všetky sú nanesené ako samostatné rúže, bez balzamu. Niektoré sú ešte lesklé, lebo som ich odfotila kým zaschli, ale po 1-2 minutkách vám zmatnia všetky, nemusíte sa báť. Odtiene sú na perách v takom poradí, v akom sú na hromadnej fotke sprava doľava, preto nejdú čísla za sebou.


Odtieň č.14 je najsvetlejší z nových odtieňov a bude vyhovovať milovníčkam nenápadných nude farieb, ktoré sa hodia na každý deň. Mne takéto odtiene až tak nesvedčia a aj v nude farbách preferujem tie tmavšie.


 Odtieň č.16 je mojím najobľúbenejším. Je to príjemná svieža ružová farba, ktorá sa hodí na deň aj večer a výdrž sa mi zdá pri nej ešte o čosi lepšia, než pri ostatných.


Odtieň č.17 je koralovo-ružová, intenzívna farba. Pri aplikácii je to s ňou o niečo ťažšie, keďže takéto odtiene robia všeobecne pri nanášaní problémy, ak chcete, aby farba vyzerala naozaj rovnomerne. Nie je to ale nič, čo sa nedá zvládnuť a hlavne s opálenou pokožkou bude tento odtieň krásne kontrastovať.


Odtieň č.15 je trblietavá, svetloružová farba. Aj keď trblietavé produkty na pery nevyhľadávam, tento rúž ma celkom milo prekvapil a pre nenápadné denné líčenie je určite vhodný.


Odtieň č.18 je extrémne výrazná cyklaménová, o ktorej som si myslela, že mi určite svedčať nebude, ale po tom, čo som ju vyskúšala na kamarátke, som sa na ňu odvážila aj ja a je perfektná! Naozaj neprehliadnuteľná farba, akú doma ešte nemám.


Odtieň č.21 je farba, ktorú by som zaradila do kategórie každodenných. Je o niečo tmavšia a viac do fialova ako odtieň 16, ale stále vhodná na každý deň, do práce aj na večer. Určite bude vyhovať tým, čo majú rady výraznejšie pery, ale potrebujú decentnú farbu.


Odtieň č.20 je svetlejšia červená, ktorá obsahuje aj drobné trblietavé čiastočky, ktoré su ale viditeľné len v obale a na perách už nie, čo mi vyhovuje, lebo červené pery mám rada matné, bez trblietok a lesku. 


Odtieň č.22 je bordovo-fialová farba, určite vhodná na večerné líčenie. Pri nanášaní robila trošku fľaky, ale ak pracujete s aplikátorom rýchlo, kým farba zaschne, tak sa to dá zkorigovať.


Odtieň č.19 je jasná fialová, ktorá podľa mňa svedčí málokomu, ale keď sa už niekomu hodí, tak je to určite neprehliadnuteľný a krásny odtieň. Odporúčam ale len ak má niekto naozaj biele zuby, lebo fialové farby ich zvyknú opticky spraviť žltšie.


Odtieň č.24 je pre mňa asi jediným odtieňom z tejto kolekcie, ktorý by som vymenila kľudne za iný. Je to hnedá farba s nie úplným krytím a s množstvom trblietok. Viem si ju možno predstaviť na starších ženách, prípadne ako topcoat na tmavé rúže, ale inak sa mi samostatne veľmi nepáči.


Odtieň č.23 je teplejšia hnedá, bez trblietok. Takéto farby nepatria medzi mojich favoritov, ale veľa ľuďom svedčia a sú univerzálne k rôznym líčeniam, takže ak sa vám hnedé odtiene páčia, tak na ňu pozrite.

Rúže teda určite odporúčam, za cenu 8,79 € (v dmku mali uvádzaciu cenu niečo vyše 6 €) sa určite oplatia a tým, že ich nemusíte aplikovať počas dňa opakovane, tak aj dlho vydržia.

Ak by ste chceli pozrieť starší článok, kde som o týchto rúžoch písala len v iných odtieňoch, môžete pozrieť tu a tu.

Skúšali ste už tieto rúže?

Ktorý odtieň sa vám páči najviac?

Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. Já mám doma několik odstínů. Z těchto nových je to č. 16 a jsem taky velmi spokojená. Je to krásná barvička.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no na perách sa mi tie odtiene páčia oveľa viac ako keď som ich videla v baleniach :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne farby :) Už ich konečne musím vyskúšať aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť