streda 5. septembra 2018

Autumn Wishlist

Ahojte! Aj keď jeseň ešte oficiáne nezačala, myslím, že väčšina z nás sa na ňu už úprimne teší. Okrem toho, že je to veľmi príjemné obdobie, tak toto leto malo naozaj extrémne teploty a ochladenie určite padne vhod. Jeseň a jar sú moje najobľúbenejšie obdobia aj čo sa týka oblečenia, pretože milujem nosiť mäkké svetríky, kožené bundy, kotníkové topánky... Takže letné šaty rada posuniem v skrini dozadu a uvoľním miesto jesenným outfitom! :)

Aj keď sa nakupovanie snažím v poslednej dobe obmedzovať a viac kombinovať to, čo už v skrini mám, tak pár vecí by som si predsa len rada na toto obdobie zaobstarala. Zostavila som si na ukážku wishlist, aby som mala tieto veci stále na očiach a kúpila si presne to, čo potrebujem!


Topánky Dr. Martnes - kto by ich nepoznal? Je to ikonická značka a priznám sa, že aj keď ju registrujem už mnoho rokov, tak reálne som začala zvažovať kúpu až minulú zimu. Totiž, takmer každý rok si kúpim zimné topánky podobného typu, ktoré stoja povedzme 40-50 €, ale vydržia mi 2 sezóny a už si musím kupovať ďalšie. Preto som sa rozhodla, že je načase investovať do naozaj kvalitných a univerzálnych, ktoré mi budú služiť nie dve sezóny, ale pokojne aj päť, možno viac. Takáto investícia do topánok sa mi naposledy oplatila pri kúpe značky Timberland. Tie mám od zimy roku 2015 a stále držia perfektne! Takže teraz mi už len ostáva vybrať si ten ideálny model Dr. Martens. Momentálne sa mi veľmi páčia aj tieto na hrubšej podrážke, ale zvažujem aj úplne klasiky, tak ak máte s nimi skúsenosť, určite sa podeľte v komentároch!

Midi sukňa - v móde sa mi veľmi páčia kontrasty a preto by som si k týmto mohutnejším "martenskám" pokojne vzala plisovanú sukňu do pol lýtok. Pár sezón už zažívajú tieto sukne v midi dĺžke svoj boom a ja zatiaľ žiadnu nevlastním, tak sa plánujem po nejakej pozrieť!

Klobúk - ak ma sledujete na instagrame tak viete, že klobúky nosím posledný rok naozaj veľmi často a rada. Ku klasickému čiernemu mi toto leto pribudli dva slamené a momentálne sa mi celkom žiada zaradiť na jeseň do šatníka aj nejaký farebný. Viem, že veľmi peknú kolekciu farebných klobúkov mali v Tonak, tak uvidím, či zainvestujem alebo sa nájde aj lacnejšia alternatíva.

Veľká šatka/šál - k jeseni patria (a ku koženým bundám sa super hodia) veľké teplé šály a šatky, do ktorých sa môže človek doslova zamotať a hneď mu je lepšie. Ja ich už pár mám, ale nejaká nová v univerzálnej farbe by sa mi zišla a táto šedá vôbec nevyzerá zle.

Kožená bunda & strieborný šperk - tieto dve veci si túto jeseň síce neplánujem kupovať, lebo bundy mám pomerne nové dve a strieborné retiazky nosím od Petra Toth z kolekcie Mileva, ale pridala som ich sem, aby ste mali celkovú predstavu, ako by som si konečný styling predstavovala :)

Rúž - netreba zabúdať, že sme stále na beauty blogu, takže tu nemôže chýbať ani niečo z kozmetiky! Vybrala som rúž v univerzálnom staroružovom odtieni, pretože ten sa dá nosiť stále a zámerne som zvolila značku Burberry, od ktorej som ešte žiaden kozmetický produkt neskúšala a myslím si, že je načase to napraviť!

Aké sú na jesenné obdobie vaše najobľúbenejšie kúsky v šatníku?

A ako sa vám páči môj výber?

Majte sa krásne!

11 komentárov:

  1. ešte len keď som v náhľade videla fotku, tak som vedela, že je to tvoj článok! :) myslím, že toto je presne štýl, ktorý sa k tebe hodí a vystihuje ťa, takže ak sa ti podarí zaobstarať si tieto kúsky, tak to bude mega :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahah to je milé, ďakujem, som rada, že som sama seba teda dobre trafila :D :)) A snáď sa mi teda podarí priblížiť mojimi nákupmi čo najviac :)

      Odstrániť
  2. Tak tohle je parádní wishlist. Držím palce, aby se ti celý splnil. Hrozně se mi líbí klobouk a ta šála. Podobnou bych taky chtěla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, som rada, že sa páči :) Ten klobúk je nádherný!

      Odstrániť
  3. Super wishlist!!! Vše se mi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Parádní výběr :) Nejvíc mě zaujal šál a kožená bunda. Kožené bundy miluju, zrovna v sobotu se mi moje oblíbená doslova začala rozpadat :( musím si pořídit novou :)

    http://everyday-lifecz.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja ich milujem tiež a keby sa dalo, nosím ich asi celý rok :D Mne sa takto rozpadla moja obľúbená asi 3 roky dozadu, tak som sa rovno zásobila dvoma, nech náhodou neostanem bez bundy :))

      Odstrániť
  5. ahoj veľmi sa mi páči tvoj výber, kožené bundy mám tiež rada a akurát som si pred pár dňami jednu objednala z obchodu bolf.sk, už som ju stihla aj vyskúšať a je supeer, potom by si sa mohla aj v takomto outfite odfotiť, keď bude príležitosť :)

    OdpovedaťOdstrániť