pondelok 17. septembra 2018

Extravagantné líčenie s Urban Decay produktami

Ako sa staviate k líčeniu? Predstavuje pre vás len každodennú rutinu, tak ako učesanie sa, oblečenie si šiat.. alebo je pre vás aj zábavou a vášňou?

V líčení našťastie neexistujú hranice. To, čo si aplikujete na tvár, je len na vás. Či už na verejnosti alebo v súkromí, makeup nepochybne umožňuje posunúť sebaprezentáciu na inú úroveň.


Držať sa pravidiel, čo s čím kombinovať a vyhýbať sa pomyselným tabu v kozmetickom svete je podľa mňa zbytočne obmedzujúce a môže to potlačiť vašu kreativitu ešte skôr, než ju objavíte.

Ja som od veku, kedy som s líčením začínala, milovala kombinovať farby a aj keď to vtedy možno nie vždy vyšlo najlepšie, tak som za tieto experimenty rada. Vďaka nim sa k farbám vraciam aj teraz, keď už mám s líčením bohatšie skúsenosti, no stále rada hľadám nové kombinácie a možnosti.


Aj keď sa v bežné dni väčšinou líčim jemnejšie a jednoduchšie, vždy na mňa raz za čas príde chuť, kedy chcem skúšať niečo nové a ísť s tým pokojne medzi ľudí a možno ich k podobným experimentom inšpirovať. Máloktorá oblasť totiž ponúka toľké možnosti ako makeup.


Na toto líčenie som zvolila produkty Urban Decay z dvôch dôvodov. Ten prvý je, že ich paletka Born to Run je pre mňa ešte stále neokukaná a ponúka toľko farebných možností, že je škoda ich neskúšať. Tým druhým dôvodom je, že práve značka Urban Decay pre mňa symbolizuje farebnosť, nebojácnosť, kreativitu a extravaganciu. Sú to produkty v najrôznejších prevedeniach, vždy v nádhernom obale a s výbornou kvalitou.

Na oči som okrem spomínanej paletky používala ceruzky Glide-On Eye Pencil v ružovom odtieni Woodstock na vnútornú linku a v čiernej so striebornými trblietkami Oil Slick na hornú linku. Na mihalnice som naniesla riasenku Perversion.


Po dlhej dobe som vytiahla tekutý rúž Vice Liquid Lipstick v odtieni Amulet a zistila som, že ho musím nosiť častejšie. Metalická matná farba, ktorá je ale veľmi použiteľná aj k bežnému líčeniu. 



Čo makeup predstavuje pre vás?

6 komentárov:

  1. To líčenie sa ti veľmi vydarilo :) Krása :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčení je nádherné, sluší ti to. Já se maluju přirozeně, neumím tak hezky zkombinovat barvy.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) V bežný deň mám aj ja rada klasiku, najčastejšie nejaké prirodzené hnedé tiene a špirálu.

      Odstrániť
  3. Ahoj Kesa. To líčení máš nádherné. Pro mě líčení znamená moc. Vždy si přijdu jiná ať už nalíčená více či méně. Ráda používám barvy, letos se mi moc líbí tóny do červena :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! Presne tak, človek sa zakaždým môže cítiť inak :) Na jeseň a zimu mám aj ja veľmi rada červené tóny.

      Odstrániť