nedeľa 5. mája 2019

Venira 80 dňová kúra na vlasy, pleť a nechty - recenzia

Ahojte! Dnešný článok bude venovaný hlavne vlasom a starostlivosti o ne. Asi väčšina žien, ktoré nosia dlhé vlasy, sa snažia o ne čo najlepšie starať, resp. vyberať si produkty, ktoré im najviac sedia a majú z nich najväčšie benefity. Ja samozrejme nie som výnimka, ale myslím si, že ak chce človek naozaj vlasom pomôcť, tak treba zapracovať aj na výžive vlasu zvnútra, teda na tom, aby prijímal zložky, ktoré pomôžu vlasom rásť a zosilnieť už vo vlasových korienkoch. Dobrý šampón, kondicionér či maska sú potom samozrejme ešte ďalším benefitom pre vlasy.


Moje vlasy nikdy neoplývali extra kvalitou. Nie sú príliš hrubé a aj keď mi kaderníčka vždy hovorí, že ich mám dosť, tak práve kvôli svojej tenkosti to tak úplne nevyzerá. Naviac sú vlnité (za čo som rada a nikdy ich nežehlím) a presvetlené, tým pádom majú suchšie konce, ktoré sa zvyknú štiepiť a lámať. A odkedy si pamätám mám problém s vypadávaním vlasov, hlavne pri umývaní a následnom česaní. 

Preto sa snažím priebežne dopĺňať vitamíny a prvky vo forme výživových doplnkov, ktoré rast vlasov podporujú. Neužívam ich stále, ale párkrát do roka si dám mesiac-dva, kedy ich používam denne. A vďaka blogu som dostala možnosť vyskúšať aj pomerne nový produkt Venira vyrábaný v Českej republike. Z doplnkov, ktoré som už skúšala, obsahoval najrozmanitejší obsah účinných látok, čo ma síce zaujalo, ale dôležitejšie je samozrejme to, aby boli v účinných množstvách, čo človek najlepšie posúdi na tom, aký efekt sa na vlasoch dostaví. Podľa recenzií si ľudia najviac pochvaľovali urýchlenie rastu vlasov a zníženie vypadávania. 


Balenie obsahuje 80 kapsúl a keďže sa užívajú dvakrát denne - ráno a večer pred jedlom, vystačí tak jedno balenie na 40 dní. Ja som na vyskúšanie dostala 80 dňovú kúru, teda dve balenia. Tento príspevok však píšem po mesačnom používaní, pretože si myslím, že to je doba, po ktorej by už človek chcel vidieť výsledky. 

Kapsule sú bez výraznejšej chuti a prehĺtajú sa bez problémov. Na pravidelnosť užívania si treba zvyknúť, mne robila problém hlavne večerná dávka, na ktorú som párkrát zabudla, hlavne keď som jedla mimo domu, ale myslím si, že ak občas človek jednu kapsulu denne vynechá, tak to nemá výrazný vplyv na konečný efekt. 


Venira výsledky


A ako u mňa Venira obstála? Priznám sa, že počas úžívania som nebadala nejaké výrazné zmeny, vlasy mi vypadávali možno o niečo menej, ale určite sa ich padanie úplne nezastavilo.

Čo sa týka účinkov na vlasy a nechty, tak na nechtoch som výraznejšie zmeny nepozorovala, ale pleť mám zatiaľ počas používania naozaj peknú, takmer úplne bez nedokonalostí.

Pred začatím používania som sa odfotila a rovnakú fotku som spravila aj po mesiaci úžívania Venira doplnkov. Musím uznať, že ma samú rozdiel prekvapil. Je vidieť, že vlasy sú dlhšie aspoň o 2 cm (pričom bežne mi rastú vlasy cca 1cm/mesiac) a na pohľad sa mi zdajú aj hustejšie. Čiže môžem potvrdiť, že efekt sa dostavil, aj keď to počas používania nebol wow efekt, ktorý človek môže očakávať. V používaní chcem určite pokračovať a uvidím, nakoľko sa vlasy po doužívaní 80 dňovej kúry zlepšia.

Pred a po mesačnom užívaní Venira

Okrem doplkov stravy nájdete na stránkach Venira aj arganový, moringový a slivkový olej. Práve posledný spomínaný som sa rozhodla vyskúšať ja, pretože som sa s ním ešte nikde nestretla a v popise sľuboval rýchlu vstrebateľnosť, čo je pri olejoch vždy výhoda. Používať sa dá klasicky na tvár/telo na navhlčenú pokožku, do dĺžok a koncov vlasov a tiež na nechty. Obohatený je aj o vitamín E. 


Pri tomto oleji je najúžasnejšia jeho prirodzená vôňa, ktorá pripomína kombináciu mandlí a marcipánu. Pleť je po používaní hydratovaná a jemná a ak vám použitie čistého oleja príde príliš, oporúčam primiešať kvapku alebo dve do vašej dennej dávky klasického krému. 


Obal je pevný, sklenený a dávkovanie je presné pomocou pipety. Celkovo sa mi pri Venira produktoch páči ich dizajn a jednoduchosť obalov. 


Skúšali ste už výživové doplnky zamerané na vlasy?

Dajte mi vedieť v komentároch a majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára