streda 16. januára 2013

Kde skladujem kozmetiku - kozmetický kufrík

Ahojte! V minulom príspevku TU som vám ukázala kozmetiku, ktorú momentálne mám. Dnes by som vám rada napísala a ukázala, ako a kde ju mám uloženú :) Asi nikoho neprekvapí, že väčšina mojich produktov má svoje miesto v kufríku. Ten môj je z Baumaxu za cca 15 €, kupovala som ho ešte minulý rok, ale podľa mňa ich tam ešte nájdete. Na dne kufríku mám uložené palety, menšie paletky, makeupy. V ľavej časti prvého poschodia sa nachádzajú bronzery, líčka a rozjasňovače. Na pravej strane majú svoje miesto tekuté a gélové linky a ceruzky na oči. V ľavej časti horného poschodia sú lesky a rúže, vyberám ich odtiaľ takmer každý deň, preto sú úplne navrchu. Na pravej strane sú pigmenty, krémové tiene a nejaké zvyšné trio tiene.

Veci, ktoré používam takmer každé ráno (BB, púder, riasenka, balzam) mám položené na stolíku, aby som sa ráno nezdržovala :)

23 x 24 x 36 cm








Ako skladujete svoju kozmetiku vy? :)

27 komentárov:

  1. Mám na šminky velké kufry z Ikei, jsou z tvrdého kartonu celé zdobené černobílým potiskem :) Máš mnoho skvělé kosmetiky jak vidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na tie sa v Ikei musím pozrieť! Tam sa nájde vždy niečo pekné :)

      Odstrániť
  2. Svoju kozmetiku skladujem po všelijakých škatuliach, v kúpeľni..., nie je to moc praktické. Nemám na ňu takto pekne jedno miesto. Takýto kufrík by sa hodil aj mne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som to predtým tak mala... Kufrík sa určite oplatí, je to omnoho praktickejšie :)

      Odstrániť
  3. ja ju skladujem rovnako ako ty..este aj tu farbu kufrika mame rovnaku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lesky a ruze mam taktiez usporiadane ako ty :P

      Odstrániť
    2. Je to tak praktické že :) By sme si ich ani nerozoznali :D

      Odstrániť
  4. mne "Ježiško" priniesol čierny kufrík :)) a ako tak pozerám na ten Tvoj, rozmiestnenie máme tiež dosť podobné :))
    emmablay

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja mám tento istý kufrík ibaže fialový :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som dostala fialový od miláčka k Vianociam :) ja som si ale na dno kufríka ešte dala také dve krásne biele krabičky (bolo v nich Rafaello) a v jednej mám laky na nechty a v druhej make-upy :)

      Odstrániť
    2. Tak fialový je tuším obľúbený :) Lenka, s tými krabičkami to môže byť pekné:)

      Odstrániť
  6. Pekne zorganizované, tak sa mi to páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jee, to je super, takový kufřík bych také určitě využila:) Já mám takové šuplíčky z Ikey, ale poslední dobou mi to nestačí a budu muset vymyslet něco nového:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty máš určite veľmi veľa kozmetiky, takže verím, že nový priestor by sa ti hodil :)

      Odstrániť
  8. Tiez mam tento kufrik a tiez fialovy,keby vidite co som zan robila ked vypuklo toto kufrikove sialenstvo... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno pamätám si, že jednu dobu bol skoro na každom blogu :D

      Odstrániť
  9. Tak už aspoň víme, kde schováváš ty poklady :-)) Kufřík je krásný :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tiez uvazujem o kufriku :) a tento je velmi pekny :) mas naozaj vela veci :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Je dobrý a nie je ani drahý, takže určite sa oplatí :)

      Odstrániť
  11. Super uspořádání :). Já mám kosmetiku různě na poličkách, v šuplíkách a košíčcích :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja mám košík pri zrkadle a tam všetko nahádzané :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Práve zajtra sa chystám do Baumaxu :D dúfam, že tam ešte bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak to je teda krásna zbierka :) Môj mini kufríček sa na ten tvoj nechytá :D

    OdpovedaťOdstrániť