piatok 18. januára 2013

GOSH - MAKE A FRESH START SKIN TONIC

Ahojte! Keď mi prišiel vianočný balíček od firmy GOSH na testovanie, veľmi som sa potešila. Jednou z troch vecí, ktoré obsahoval, bolo toto pleťové tonikum. MAKE A FRESH START SKIN TONIC je tonikum určené pre normálnu až mastnú pleť a obsahuje aloe vera, ktoré má pleť osviežiť a zachovať jej hydratačnú rovnováhu. Ja mám pleť zmiešanú, takže mi úplne vyhovuje.

Obal je plastový s objemom 200 ml. Spôsob, akým sa dávkuje, vidíte na fotke. Nie je to nič neobyčajné, ale mne vyhovuje. Prvé, čo ma na tomto výrobky zaujalo, bola jeho vôňa - krásna, svieža. Celkovo parfemácia výrobkov GOSH v starostlivosti o vlasy aj o pleť je úžasná. Tonikum používam večer na dočistenie pleti a niekedy aj ráno. Tvár je po jeho použití na dotyk jemná a čo je hlavné, nezanecháva pocit suchej pleti alebo napnutej pokožky.




Cena je 7,50 €. Teraz ale prebieha akcia -25 % na produkty GOSH SKIN CARE až do konca februára, takže ju môžete kúpiť len za 5,63 €.

5 komentárov: