streda 1. apríla 2020

Quarantine inspired makeup

Ahojte! Myslím, že pre veľa z nás je líčenie spôsob oddychu a kreatívneho vyžitia a nejde teda len o "nutných" pár minút pred odchodom do práce. Ja určite patrím do prvej skupiny! Posledné mesiace som mala na nejaké väčšie hranie sa s líčením minimum času, ale teraz ho mám kvôli aktuálnej situácii opäť dosť, tak sa ho snažím využiť.


Tak vzniklo aj toto líčenie zamerané na oči, keďže zvyšok tváre nám pod rúškom aj tak nikto nevidí. Mala som chuť na niečo farebnejšie a tak som prepojila oranžové tóny, ktoré v líčení milujem s tyrkysovou glitrovou linkou, ktorá celému líčeniu dodala extravagantnejší efekt.




Pri líčení som použila korektor Bourjois Healthy Mix (skvelý!), paletky tieňov Urban Decay Naked Petite Heat Palette a GA-DE Velveteen Palette (s ňou som zvýraznila aj obočie). Glitrová linka je taktiež od Urban Decay Heavy Metal v odtieni Spandex a nakoniec riasenka GOSH Catchy Eyes Drama, ktorá je ich novinkou a taktiež ako pôvodná Catchy Eyes, tak aj táto je skvelá, navyše v recyklovanom obale. 



Využívate niekedy voľné chvíle na skúšanie rôznych líčení aj vy?

Aká je vaša obľúbená karanténna činnosť?

Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. Nádherné líčenie. Veru teraz je treba dat očiam vyniknut.
    Ja nie som typ, ktorý by len tak z nudy skúšal líčenie, líčim sa skoro stále rovnako, ale samozrejme som za zvyraznenie aspon tých oči v tejto situácii.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné líčení <3 Já si s líčením hraju strašně ráda a už to dokonce několik dní plánuji, ale ještě jsem se k tomu nedostala :D Moc ti to sluší :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť