utorok 7. apríla 2020

Svieže jarné líčenie s Diorskin a YSL

Krásny slnečný deň vám prajem! Toto počasie nás už všetkých láka von a viem, že je náročné odolávať, ale skúsme sa aspoň vyhnúť väčšej koncentrácii ľudí a ten svoj kúsok slnka si užiť čo najviac izolovane :)

Ja voľný čas využívam aj k pretriedeniu kozmetiky, aby som vyradila prázdne, staré, nefunkčné produkty a namiesto nich mohla zaradiť nové, nad ktorými už ale rozmýšľam omnoho viac ako kedysi, aby sa mi nestalo, že sa mi na kozmetickom stolíku ocitne produkt, ktorý na ňom nenájde svoje využitie. 


O tom, ako pristupujem momentálne k spoluprácam som vám v krátkosti písala nedávno. Ideálne pre mňa je, ak si produkty môžem sama vybrať a mám tak istotu, že pre mňa nebudú zbytočné. Preto keď som dostala ponuku vybrať si niečo zo stránok elnino, volila som produkty, ktoré som mala v pomyselnom wishliste už dlhšie alebo ktoré som mala už predtým a momentálne som ich potrebovala doplniť.

Obsah celého balíčku som vám ukazovala v stories na mojom instagrame a odhlasovali ste si, že by vás najviac zaujímala recenzia na bronzer a rozjasňovač Dior a rúž YSL v ikonickom zlatom obale. Tak som sa do toho pustila a musím uznať, že fotiť produkty v takomto obale je radosť. Nie nadarmo sa hovorí, že pri takýchto značkách sa pripláca aj za balenie a celkový vizuál.


S produktami Dior som mala skúsenosť už v minulosti. Mala som viacero rúžov na pery, púder a lícenky, s ktorými som bola spokojná. Menej mi už sedela riasenka Dior a taktiež si matne spomínam na tekuté linky, ktoré neboli z najlepších. Preto som pri výbre produktov siahla tentokrát po pudrovej textúre, konkrétne Diorskin Mineral Nude Bronze a Diorskin Nude Luminizer. Oba produkty majú nádherné strieborné balenie s kvalitným zrkadielkom a okrem krabičky prídu zabalené v ochrannom semišovom vrecúšku. 

Diorskin Mineral Nude Bronze je bronzujúci púder, ktorý môžete použiť podľa potreby na celú tvár alebo na zvýraznenie kontúr. Ja som zvolila odtieň 02 Soft Sunlight, ktorý kombinuje dva odtiene béžovej/hnedej s jemnou ružovou. Vo výsledku sa jedná o chladnejší, takmer matný (samotné farby obsahujú jemnú perleť, ale vo výsledku ju nevidieť) univerzálny odtieň, vhodný aj pre naozaj svetlú pleť. Ja sama patrím medzi svetlé typy a naozaj sa to s ním nedá prehnať. Momentálne mi poslúži na zvýraznenie lícnych kostí a kontúr tváre a na leto bude skvelý aj na celú tvár. Samotný bronzer je jemne namletý, nepráši, nanáša sa rovnomerne a počas dňa na tvári nefľakatí. A aby som nezabudla, nádherne vonia!


Diorskin Nude Luminizer v odtieni 03 Golden Glow som zvolila hlavne pre jeho univerzálnu farbu. V ponuke sú aj studené biele alebo naopak výrazne zlaté či rose gold odtiene, ale keďže je to môj prvý Dior rozjasňovač, vybrala som si čo najprirodzenejší odtieň vhodný na každý deň. 


Balenie je totožné s bronzerom a aj v tomto prípade platí, že sa nanáša rovnomerne a nepráši. Pigmentácia je výborná, ale intenzitu môžete regulovať typom štetca, ktorým ho nanesiete a taktiež počtom vrstiev. Ak použijete vejárovitý fan brush, tak bude efekt skôr jemnejší, naopak s hustejším štetcom dosiahnete vyššiu intenzitu. 


A dostávame sa k rúžu YSL Rouge Volupté Shine v odtieni 15 Corail Spontini. Zlatý obal s logom YSL po obvode je ikonický a pozná ho hádam každý, kto sa o kozmetiku zaujíma. Ja som si plánovala jeden zaobstarať už pred pár rokmi, počas mojej brigády v Marionnaud, ale nevedela som sa rozhodnúť, ktorý odtieň by bol pre mňa ten správny. Keď som však videla na elnino túto sviežu, ale pritom stále jemnú koralovú farbu, bolo rozhodnuté. Posledné obdobie som nosila takmer denne staroružové odtiene, tak som rada, že budem mať tentokrát zmenu. 

Kvalitný kovový obal ukrýva hydraračný, lesklý rúž so stredným krytím. Pri nanášaní má konzistenciu balzamu, ale prekvapivo na perách vydrží pár hodín. Po jedle však ostane už len jemný nádych a je potrebné ho doplniť. Ak máte skúsenosť s rúžmi od Lancome L’Absolu Mademoiselle, tak tieto sú im veľmi podobné. 


Nižšie vidíte swatche všetkých troch produktov nanesených v jednej vrstve. 


Produkty som vám nafotila aj použité v tomto jednoduchom sviežom líčení. S bronzerom aj rozjasňovačom som pracovala ľahkou rukou pre vytvorenie jemného rozjasneného líčenia. 



Ak by vás niektorý z produktov zaujal alebo plánujete objednávať čokoľvek iné z elnino, môžete pri nákupe nad 999 Kč využiť kód KESULATKO8, s ktorým získate dodatočnú zľavu 8%.

Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. Ten bronzer mě zaujal trochu víc než rtěnka. Taky jsem světlý typ, líbil by se mi. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre svetlé typy je tento odtieň naozaj ideálny, nedá sa to s ním prehnať :)

      Odstrániť