streda 29. januára 2020

Bio kozmetika GRN - recenzia produktov

Priznám sa, že ešte 2-3 roky dozadu som len veľmi ťažko hovorila nie ponukám na testovanie rôznych značiek a aj keď ma daná značka až tak nelákala, tak som spoluprácu väčšinou prijala, pretože mi to stále prišlo veľmi fajn mať niečo zadarmo a skúšať nové a nové veci. Potom som však dospela do štádia, kedy mi celý tento prístup a stále väčšie množstvo ponúk nejak prerástol cez hlavu a mne sa doma kopili veci, ktoré som nie len že nestačila zverejňovať, ale nestačila som ich ani skúšať, nie to ešte pravidelne používať. A tak som minulý rok konečne učinila celkom zásadné rozhodnutie a väčšinu mojich pravidelných spoluprác som ukončila a množstvo nerozbalenej kozmetiky, ktorá sa mi doma hromadila, som posunula ďalej.


Naučila som sa hovoriť nie na ponuky, ktoré ma naozaj neoslovili a začala som si nachádzať skutočne obľúbené produkty medzi tými, ktoré som už mala doma. Nadšenie pre kozmetiku ma vôbec neopustilo, ale namiesto hromadenia všetkého som si začala vyberať, čomu chcem venovať čas a ktorá kozmetika mi za vyskúšanie stojí. A v neposlednom rade sa sama snažím vyberať typ produktov/odtiene, ktoré budem skúšať. Lebo verte mi, tmavých makeupov a modrých tieňov som už dostala na dva životy dopredu. 

A teraz, keď už nejakú ponuku príjmem, tak je to až po tom, čo si to dobre rozmyslím. Tak sa ku mne dostala aj značka organickej kozmetiky nemeckej značky GRN, ktorá práve prichádza na český trh a kúpite ju na stránke milujubio.cz. Kozmetiku so zložením, ktoré je bližšie prírode, sa snažím postupne zaraďovať do mojej beauty zbierky a aj keď predpokladám, že sa na túto cestu nikdy nevydám na 100%, tak som rada, ak nájdem produkty s prírodným zložením a môžem nimi nahradiť alebo doplniť klasické značky, ktoré som používala doteraz. Preto som si z ponuky kozmetiky GRN vybrala tri produkty, ktoré sú využiteľné na každodenné líčenie.



Obočie si už dlhšie zvýrazňujem hlavne ceruzkami, preto som rovno pozerela, či ich má v ponuke aj táto značka. A má! Síce len v dvoch odtieňoch, corn a coffee, pričom corn je vhodný pre svetlé vlasy a mne sadol úplne presne a coffee pôsobí ako stredne až tmavohnedá. Ceruzka je klasická, nie vysúvacia a treba ju pravidelne strúhať. Na druhom konci nájdete klasickú kefku na prečesanie obočia, prípadne zjemnenie farby po nanesení. Pigmentácia ceruzky je ideálna, vďaka tomu, že nie je ani príliš mäkká ani tvrdá. Kreslí sa s ňou ľahko a celý deň drží na mieste, takže naozaj nemám čo vytknúť.


Ďalším produktom, ktorý som primárne vyberala na použitie v okolí očí je tekutý korektor v odtieni light wheat (majú ešte tmavší beige oat). Tekuté korektory používam pod oči takmer denne, vždy ale v tenkej vrstve, nie silné nánosy. Odtieňovo mi korektor sadol a tak isto sa mi dobre pracovalo s klasickým penovým aplikátorom, na ktorý som zvyknutá. Konzistencia pôsobí pri nanesení ľahko, ale pri zapracovávaní treba pracovať naozaj rýchlo, lebo korektor bleskovo schne/tuhne, takže po chvíli sa vám ho už nepodarí zapracovať úplne dostratena. Preto odporúčam naniesť pod jedno oko, hneď zapracovať a až potom nanášať pod druhé. Najlepšie sa mi na to osvedčil navlhčený beauty blender. Po zaschnutí drží korektor na mieste a nezbadala som ani zaliezanie do vrások. Krytie je stredné, ale dá sa vrstviť, ak by ste vyžadovali krytie vyššie. Svoju úlohu teda korektor GRN splní, ale prijala by som väčší komfort pri zapracovávaní.



Pri prezeraní ponuky produktov na pery som sa rozhodla pre tentokrát vynechať rúže a pozrela som sa po leskoch na pery, ktoré nosím v bežný deň momentálne celkom často. Výber padol na lesk s penovým aplikátorom v odtieni rosy tulip, čo je veľmi jemná broskyňovo-ružová farba. Balenie aj aplikátor je totožný s korektorom spomínaným vyššie. Lesk ma hneď pri prvom nanesení prekvapil vysokou pigmentáciou. Pri takejto jemnej farbe som čakala takmer priehľadný lesk, ale farba je na perách naozaj viditeľná a podľa mňa veľmi pekne, prirodzene vyzerá. Lesk je po nanesení príjemný, vôbec nelepí, pery nevysušuje a stráca sa postupne a rovnomerne. S týmto produktom som tak ako s ceruzkou na obočie na 100% spokojná a určite vám ich odporúčam vyskúšať.



V ponuke tejto značky je viacero radov pleťovej starostlivosti podľa typu pleti a jej potrieb. Mne bol zaslaný nočný krém z rady anti-age určený na zjemnenie vrások. Balený je v sklenenom flakóne s pumpičkou, čo ma potešilo, pretože takto je aplikácia a dávkovanie najhygienickejšie. Krém má výživnú konzistenciu, ale do pleti sa napriek tomu vsiakne rýchlo a nenecháva ju mastnú. Hydratácia je pre moju normálnu/zmiešanú pleť dostatočná a aj po prebudení bola pleť stále jemná bez pocitu vysušenia. Čo sa týka účinku na vrásky a celkového pôsobenia, tak to ešte zhodnotiť neviem, ale po vypoužívaní balenia sem informácie doplním.


Poznáte túto značku?

Preferujete klasickú kozmetiku alebo dávate prednosť tej s prírodnými zložkami?

Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára