nedeľa 19. apríla 2020

Metalické dymové líčenie

Ahojte! Ako som vám už spomínala, aktuálne sa snažím voľný čas využívať aj k tvorbe líčení, pričom mám priestor skúšať aj tie, na ktoré pri rannom líčení do práce nie je najvhodnejšia doba. Tak vznikol aj dnešný výraznejší makeup plný metalických odleskov.


Pri tvorbe tohto líčenia som sa zamerala na použitie krémových očných tieňov. Mám ich vo svojej výbave viacero, ale nezvyknem ich používať až tak často. Respektíve tie, ktoré sú v prirodzenejších odtieňoch hnedej sú na rýchle ranné líčenie ideálne, ale s takou čiernou sa už treba pohrať dôkladnejšie, aby konečný efekt nevyzeral nečisto. 


Krémové tiene som tentokrát použila od Korff Creamy Eyeshadow v odtieni 03, čo je krásna, sivo-čierna farba a jemnými trblietkami. Nanášala som ich do vonkajšieho a vnútorného kútika a do stredu som aplikovala rozjasňujúci krémový očný tien od Trend IT UP, ktorý si myslím, že už v ponuke bohužiaľ nenájdete. Takto vznikol tzv. halo efekt, kedy sa prejasní stred viečka. Pre zvýraznenie intenzity celého líčenia som ešte jemne navrstvila na krémový podklad práškové tiene z paletky Pupa Cosmic Queen. Celé líčenie som zakončila antracitovou linkou a riasenkou. 


K výraznému líčeniu volím väčšinou už len jemné pery v nude/staroružových odtieňoch. Tentokrát som použila rúž Trend IT UP Ultra wear shine v odtieni 030. K celkovému líčeniu už stačilo len jemne zvýrazniť kontúry a upraviť obočie. 



Odvážili by ste sa na takéto výrazné líčenie aj vy?

Používate pri líčení krémové produkty?

Majte sa krásne!

6 komentárov: