štvrtok 30. apríla 2020

Cut crease líčenie vo výrazných farbách

Krásny deň prajem! Vonku je momentálne moje najobľúbenejšie obdobie v roku a aj keď si tú všetku kvitnúcu krásu nemôžeme aktuálne vychutnávať bez obmedzení ako zvyčajne, tak verím, že ste mali vo svojom okolí aspoň jeden strom, ktorého kvetmi ste sa mohli pokochať.

My máme to štastie, že hneď pred domom nám kvitnú sakury, takže sme za tou nádherou nemuseli chodiť ďaleko. A dokonca sme v nich spravili aj pár fotiek, ktoré vám dnes ukážem.


V kontrasne k jemným ružovým kvetom vyniklo výrazné dymové líčenie v kombinácii mentolovej a fialovej. Po dlhej dobe som použila aj umelé riasy, konkrétne Ardell Demi Wispies, ktoré mám z Elnino (do 23.5. máte s kódom kesulatko8 zľavu 8% pri nákupe nad 999 Kč). Prvýkrát som skúšala aj známe lepidlo na riasy DUO a musím uznať, že riasy držali po celú dobu perfektne.


V líčení očí sa prelína výrazný tekutý mentolový tieň Huda Beauty, ktorý som použila aj do vnútroného kútika (obsahuje dve farby). Ružové, modré a fialové odtiene sú z paletiek Pupa Milano a linka je moja milovaná Tattoo Liner od Kat von D



Makeup na pleti mám Bourjois Always Fabulous v odtieni 125 Ivory. Skúšala som ho prvýkrát a milo ma prekvapil. Má pekné stredné až vyššie krytie, napriek tomu nepôsobil ako maska a na pleti pekne sedel. Po poriadnom odskúšaní vám dám o ňom ešte tu alebo na mojom instagrame podrobnejšie vedieť. Pery som k tomuto výraznému líčeniu doplnila už len jemnou nude farbou, konkrétne leskom od Estee Lauder, ktorý sa už ale bohužiaľ nevyrába. 





A aby som nezabudla, prikladám spomínané fotky s rozkvitnutými kvetmi, pri ktorých líčenie krásne vyniklo!





Ako sa vám toto výrazné farebné líčenie páči?

Majte sa krásne!

10 komentárov:

  1. Krásne líčenie. A fotky medzi sakurami - krásne. Milujem tie stromy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sakury sú úžasné! Milujem ako krásne majú tie kvietky zoskupené :) A ďakujem, som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  2. Nádhera, že wau líčenie, tak toto neviem :-) Super fotky.
    Pekné dni,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa niekedy takto s farbami hrala častejšie, tak to bol po dlhšej dobe pre mňa nezvyk, ale som rada, že to nakoniec vyšlo pekne :)) Ďakujem za pochvalu :)

      Odstrániť
  3. To je bomba <3 Oči ti takhle září ještě víc než normálně, je to fakt dokonalý :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti! Tieto tmavé odtiene modrú krásne vyťahujú :)

      Odstrániť
  4. Krásne! :) Ja takéto farby veľmi nenosím, ale tebe pasujú :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Pre mňa to tiež nie sú farby na denné nosenie, ale raz za čas, prečo nie :)

      Odstrániť