nedeľa 2. júna 2019

Letné vodeodolné líčenie

Líčite sa celoročne alebo dávate v určitom období vašej tvári od dekoratívnej kozmetiky vydýchnuť? Ja mám skôr počas celého roka dni, kedy sa mi líčiť jednoducho nechce, ale naopak hocikedy ma aj popadne makeup mánia a s líčením sa poriadne vyhrajem! A naposledy som sa zamerala na vodeodolné produkty rôznych značiek, ktoré práve v lete nájdu najväčšie využitie.

Už dlhšie ma drží záľuba v metalických farbách, či už v líčení alebo v obliekaní, takže aj teraz som siahla po očných tieňoch plných odleskov v pastelových farbách. A kedže som konečne našla očné linky, ktoré naozaj držia od nanesenia až po odlíčenie a celý deň ich nemusím vôbec kontrolovať, tak som líčenie zvýraznila aj nimi. K jednotlivým produktom sa ale dostanem neskôr a budete si môcť prečítať na ne aj malé recenzie. 

Ako vidíte, v tomto líčení priťahujú pozornosť hlavne oči, aj keď nie sú nalíčené v tmavých farbách. Zvolila som kombináciu ružovej a mentolovej a zamerala som sa na textúru tieňov, pričom som vyberala metalické a plné lesku. Aby som oko orámovala, použila som čiernu linku vo fixe a na vnútornú linku oka som aplikovala tyrkysovú ceruzku, ktorá dodáva líčeniu letný šmrnc. 



Pery som doplnila len jemným matným rúžom Velvet The Lipstick od Bourjois v odtieni 19 a naňho  som naniesla Kiehls Lip Oil, čo je olejový lesk na pery, ktorý okrem lesku a jemnej farby pery hlavne hydratuje vďaka obsiahnutým prírodným olejom.



A keďže som spomínala, že produkty, ktoré som na toto líčenie vybrala sú vodeodolné a teda vhodné aj na líčenie v náročných letných podmienkach, tak vám ich postupne predstavím spolu s krátkou recenziou.


Makeup v tyčinke YSL All hours foundation stick v odtieni B20 Ivory má pri nanášaní ľahkú zamatovú textúru, ľahko sa rozotiera a na pleti dobre drží. Bohužiaľ ale zvýraznňuje suché miesta, takže by som ho odporúčala skôr pre normálnu až mastnejšiu pleť. 



Nájsť kvalitný vodeodolný produkt na obočie je určite snom veľa žien, keďže upravené obočie je pre väčšinu ľudí, ktorí sa líčia, absolútny základ a určite padne vhod mať ho upravené aj v horúčavách alebo pri vode a nebáť sa, že sa každú chvíľu "roztečie". Too Faced Bulletproof Brows je pomáda na obočie, ktorá by mala slúžiť presne v takýchto situáciách. V balení nájdete samotný krémový tieň, štetec na prečesanie aj nanášanie farby a dokonca aj zrkadielko. 


Produkt sa nanáša jednoducho, štetec ho naberie tak akurát, ani málo ani veľa. A musím povedať, že svoj účel plní výborne. Farba drží na mieste, nerozmazáva sa a večer ju odličuje takú, ako ste ju naniesli. Tento odtieň sa volá Universal Taupe, čo je pekná svetlá studená hnedá, takže veľmi príjemná farba aj pre blondínky.


Make Up For Ever Aqua Seal je makeupová stálica, ktorú registrujem už odkedy som sa o líčenie začala viac zaujímať. Je to roztok, ktorý môžete zmiešať s akýmkoľvek práškovým alebo krémovým produktom a vytvoriť tak z neho vodeodolný a oteruodolný. Ja vidím najväčšie využitie pri aplikácii metalických tieňov/pigmentov, kedy najprv jemne namočím štetec (je dobré si pár kvapiek roztoku preliať na nejakú mištičku/podložku) a následná naberiem tiene a aplikujem. Nie len že sú výraznejšie, ale aj lepšie držia. Ja som v tomto líčení takto aplikovala tiene od Essence Melted Chrome na stred viečka.


Krémové tiene môžu byť čo sa týka výdrže buď perfektné alebo prepadák, aspoň takú skúsenosť mám ja. Niektoré sa mi zlejú do zahýbu viečka minútu po nanesení a tým pádom sú nepoužiteľné. A potom sú tu také, ktoré krásne zaschnú a držia na mieste perfektne celý deň. Také sú našťastie aj Huda Beauty Matte & Metal Melted Shadows. Sú to obojstranné krémové tiene, na jednej strane matné, na druhej trblietavé. Môj odtieň Minted sa skladá z krásnej matnej mentolovej a striebristo zelenej na druhej strane.


Ako vidíte, aplikátory sú rozdielne. Trblietavá strana má štetcový aplikátor a matná strana plochý penový. Matné tiene by sa mali dať po nanesení blendovať (ide to trochu ťažšie) a trblietavé použiť do stredu viečku, kútika alebo ako linky. Práve nanášanie vo forme liniek sa mi osvedčilo najviac a vyzerá to krásne! Ale aj použitie spolu je veľmi zaujímavé a v tejto farbe aj neprehliadnuteľné, takže skvelá voľba napríklad na festivaly. Ja som v dnešnom líčení naniesla trblietavý tieň len jemne do vnútorného kútika. 




A teraz prichádza ten najlepší produkt zo všetkých, ktoré vám dnes ukazujem. Vodeodolné očné linky Kat vod D Tattoo Liner v odtieni Trooper Black. Zamilovala som si ich na prvé vyskúšanie a vždy sa teším, keď ich idem použiť znova. Majú aplikátor vo forme fixy, ale z tenkých mäkkých flákien, takže aplikácia je veľmi príjemná a hlavne presná. Vytvoríte s nimi od tenučkých až po výrazné "cat eyes" linky a ešte sa mi nestalo, aby sa mi s nimi linky nepodarili. A hlavne držia dokonalo celý deň a to mne nedržia žiadne, takže tomuto produktu tlieskam a ak hľadáte linky do náročného prostredia, toto sú ony!


Nakoniec nesmie chýbať vodeodolná riasenka, čo je asi najbežnejší vodeodolný produkt v líčení, ktorý má asi väčšina z nás. Ja som tentokrát použila riasenku Loreal Unlimited Mascara vo vodeodolnej verzii. Jej špecialitou je ohybná kefka, s ktorou sa líčia riasy naozaj pohodlnejšie. Efekt tejto riasenky hodnotím veľmi pozitívne, zhusťuje, predlžuje a celkovo veľmi dobre zvýrazňuje. Počas dňa neopadáva a nedrolí sa, takže môžem odporúčať. 



Ak ste sa dočítali až sem, tak ďakujem a dúfam, že som vás inšpirovala, či už výberom produktov alebo líčením! Ak by ste chceli vidieť, ako som toto líčenie vytvárala, môžete si pozrieť video na mojom instagrame TU

Majte sa krásne!

2 komentáre: